Äänestys

Oletko käyttänyt quest serviceä?

Olen käyttänyt ja oli hyödyllinen palvelu.
12 (63.2%)
Olen käyttänyt, 1/10 en käyttäisi uudestaan.
2 (10.5%)
En, mutta tarvetta olisi.
3 (15.8%)
En, enkä aio käyttää, questit tehdään itse.
2 (10.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 19

Kirjoittaja Aihe: Oletko käyttänyt quest serviceä ja olisiko tarvetta / kiinnostusta?  (Luettu 851 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa maddog

• *
  • *
Jotkut killat järjestää näitä kiertomatkoja hankalampiin questeihin. Oletko käyttänyt quest serviceä tai olisiko tarvetta / kiinnostusta?

« Viimeksi muokattu: lauantai 10 Lokakuu - 2015 - 20:39 kirjoittanut maddog »
You are never in the mood for nostalgia? Like looking at the 3 month old log files thinking about good ol' times?

Poissa Akron

• *
  • *
  • *
Vs: Oletko käyttänyt quest serviceä ja olisiko tarvetta / kiinnostusta?
« Vastaus #1 : keskiviikko 27 Tammikuu - 2016 - 13:43 »
Olen osallistunut itse muutamaan serviceen ja täytyy sanoa, että jos tiimin ohjeita kuuntelee, pääsee paljon helpommalla. Viimeisimmässä POI servicessä porukkaa tippu, kun eivät kuunnelleet ja rynnivät ensimmäisenä. Maalaisjärki pitää olla aina mukana näissä kuitenkin. Jos yksinkertaisesti putoaa kelkasta tai ei tiedä mitä tehdä, niin on parempi kysyä.
Akronikus - Pacera
Lorm Abrigel - Pacera
Snugglebunne - Pacera
Akronator - Olympa

Poissa maddog

• *
  • *
Vs: Oletko käyttänyt quest serviceä ja olisiko tarvetta / kiinnostusta?
« Vastaus #2 : keskiviikko 27 Tammikuu - 2016 - 19:10 »
Hyvä pointti tuo, ei pidä lähteä hötkyilemään :) ... Kannattaa myös kattoa etukäteen esim. wikistä miten homma etenee niin ei tule mitään yllätyksiä. Nimimerkillä meinasin jäädä myös POI junasta :P
You are never in the mood for nostalgia? Like looking at the 3 month old log files thinking about good ol' times?

Tags: