Kirjoittaja Aihe: Etsin suomalaista peliseuraa  (Luettu 2025 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

RonaldRios

Etsin suomalaista peliseuraa
« : perjantai 13 Helmikuu - 2015 - 00:34 »
.
« Viimeksi muokattu: tiistai 17 Maaliskuu - 2015 - 02:31 kirjoittanut RonaldRios »

Poissa TooFatToFly

• Kirjoittelija
  • *
Vs: Etsin suomalaista peliseuraa
« Vastaus #1 : perjantai 13 Helmikuu - 2015 - 11:30 »
Itekki täs jatkoin taas pelaamista muutama vuoden tauo jälkeen Premialla mutta tylsähä tätä yksin on pelailla :D Jos alottelet jollain servulla ni ilmottele voisin itekki tehä uuden ukon ja aloitella alusta. Ite oon kans aika hukassa tän uuden systeemin kanssa kyllä mut hiljaa hyvää tulee :D

Poissa maddog

• *
  • *
« Vastaus #2 : perjantai 13 Helmikuu - 2015 - 16:06 »
Tuolla on nyt tuo äänestys käynnissä, "Missä pelaatte?", sieltä kannattaa käydä kattomassa missä porukkaa eniten aktiivisena.

Itsehän pelailen satunnaisen epäsatunnaisesti Elysialla, tervetuloa sinne, avitan mielellään aina kun satun peliin!
You are never in the mood for nostalgia? Like looking at the 3 month old log files thinking about good ol' times?

Poissa Sugesfude

• Lauman Johtaja!
  • Addiktio vaivaa
  • *
« Vastaus #3 : perjantai 13 Helmikuu - 2015 - 16:54 »
chronalle vaa :D
0.0

RonaldRios

« Vastaus #4 : perjantai 13 Helmikuu - 2015 - 17:49 »
Oletteko te kaikki premmypelaajia? Itse voin maksaa kuukauden kestävän premmyn, mutta en tiedä kannattaako oikeasti. Minun aikoinani voivat druidit rikastua nopeasti ja helposti tekemällä UH:oita samalla kuin kalastelivat. Tehdäänkö tätä vielä? Mihin suuntaan on peli mennyt?

Poissa kröö^

• Kirjoittelija
  • *
« Vastaus #5 : lauantai 14 Helmikuu - 2015 - 03:00 »
onks tää rölli kääntääjäl?

RonaldRios

« Vastaus #6 : lauantai 14 Helmikuu - 2015 - 04:25 »

Olen tehnyt sinulle äänitiedoston http://vocaroo.com/i/s0oPVbOdi3fQ Siinä aitouteni todistukset. Pahoitteluni epäselvästä puheesta. Piti olla hiljainen. Aksenttikin saattoi kuulostaa vahvemalta tuossa.

Kiitos!

Poissa Aki

• Muurahaisiaaaa
  • Addiktio vaivaa
  • *
« Vastaus #7 : lauantai 14 Helmikuu - 2015 - 12:41 »

Olen tehnyt sinulle äänitiedoston http://vocaroo.com/i/s0oPVbOdi3fQ Siinä aitouteni todistukset. Pahoitteluni epäselvästä puheesta. Piti olla hiljainen. Aksenttikin saattoi kuulostaa vahvemalta tuossa.

Kiitos!
mikset tullutkaan suomeen ?

Poissa TooFatToFly

• Kirjoittelija
  • *
« Vastaus #8 : lauantai 14 Helmikuu - 2015 - 13:24 »
Minkä nimisiä äijiä siel Choranal pelaa? Tein sinne ukon kyl tos vähä aika sit ja nyt reenaillu sitä sit mut ei mitää hajuu ketä siel on?
Voisko joku laittaa nimiä tähä vähä ni tietäis?

Poissa Dalatrion

• mögee
  • Konkari
  • *
« Vastaus #9 : lauantai 14 Helmikuu - 2015 - 15:57 »
chronal ainaki suomalaisia:

Enormous Mario
Tankkeri
Lynn Skybunny
Pahkasika
Mahtava Teukka
Martti
Snabba Pojken
Offscreen sio
Dwili
Dweli
Ann Skybunny
Nana Thunderbolt

ja varmasti jäi joku välistä ku ei oo onlines et pääsis vip listaa kattoon. :D

RonaldRios

« Vastaus #10 : lauantai 14 Helmikuu - 2015 - 16:23 »

Kiitos!
mikset tullutkaan suomeen ?

Koska etelä-amerikkalaisten on hyvin kallis matkustaa eurooppaan. Siellä pärjääminenkin on hyvin vaikeaa, kun työttömyys ja muutkin seikat.

chronal ainaki suomalaisia:

...

ja varmasti jäi joku välistä ku ei oo onlines et pääsis vip listaa kattoon. :D

Teen ukon sinne ja lisään ne. Ei kukaan teistä kuitenkaan vastannut mun tekemään postaukseen, missä kysyn oletteko kaikki premmypelaajia.

Poissa TooFatToFly

• Kirjoittelija
  • *
« Vastaus #11 : lauantai 14 Helmikuu - 2015 - 17:05 »
Ronaldo kerro nimes kans ni lisäilen sitten sut kans.

Ite olen kyllä premma ostin kuukauden joka ny o menos umpeen mut aion kyllä uusia.

Chronalla pelaan siis ite nimellä Tath Londus.

RonaldRios

« Vastaus #12 : lauantai 14 Helmikuu - 2015 - 17:41 »
Ronaldo kerro nimes kans ni lisäilen sitten sut kans.

Ite olen kyllä premma ostin kuukauden joka ny o menos umpeen mut aion kyllä uusia.

Chronalla pelaan siis ite nimellä Tath Londus.

Torraxton Duryn. Pyrin druidiksi.

Poissa JimJuusto

• Enfriar anunciante
  • Kirjailija
  • *
  • *
« Vastaus #13 : lauantai 14 Helmikuu - 2015 - 19:09 »
Oletteko te kaikki premmypelaajia? Itse voin maksaa kuukauden kestävän premmyn, mutta en tiedä kannattaako oikeasti. Minun aikoinani voivat druidit rikastua nopeasti ja helposti tekemällä UH:oita samalla kuin kalastelivat. Tehdäänkö tätä vielä? Mihin suuntaan on peli mennyt?

Jos sä tähän vielä vastausta tarvit niin siitä premmystä sen verran että se on tässä pelissä nykyään "pakollinen", koska free acc meno käy tosi nopeesti tylsäks ja ei pysy premmy pelaajien perässä. Mut tottakai kannattaa free acc pelata vaikka niin kauan kuhan pääsee tähän peliin takas juoneen. Suurimmat muutoksetki tibiassa liikuttaa aikalailla vaan premmyjä.

Ja tosta UH runeista sen verran että niitä ei taida kukaan ees nykyään käyttää (?), potioneilla pärjää hyvin ja niistäkin löytyy nykyään eriä sorttia (50lvl strong mana potion mageille ja paladineille, strong health potionit knighteille ja paladineille, 80lvl great mana potions megeille, great health potions knighteille, ja sit vielä great spirit potions paladineille ja ne antaa hp:ta ja manaa)
Eli UHeja tekemällä ei enään rikastu, avalanche runeja sen sijaan voi tehä ja ne menee kaupaks mut taitaa nekin aikalailla omaan käyttöön mennä.

Nykyää on kans offline trainers joissa voi siis offlinena reenata skillssejä, monkkeihin ei voi enään reenata ellei sit halua ottaa skullin. Mut kuten arvata saattaa, tää offline training mahollisuus on vaan premmyille.

Ja voin kans tehä charan tonne Chronalle niin voidaan vaikka yhessä tehä kaikkee kivaa !
Jim, eikä mikään marjanpoimia.

Poissa Dalatrion

• mögee
  • Konkari
  • *
« Vastaus #14 : lauantai 14 Helmikuu - 2015 - 20:18 »

Nykyää on kans offline trainers joissa voi siis offlinena reenata skillssejä, monkkeihin ei voi enään reenata ellei sit halua ottaa skullin. Mut kuten arvata saattaa, tää offline training mahollisuus on vaan premmyille.

tosta sen verra et chronalla pystyy treenata monkkiin koska servu on retro pvp eli ns. vanhat pvp säännöt pätee siel  :)

Poissa JimJuusto

• Enfriar anunciante
  • Kirjailija
  • *
  • *
« Vastaus #15 : lauantai 14 Helmikuu - 2015 - 20:23 »

tosta sen verra et chronalla pystyy treenata monkkiin koska servu on retro pvp eli ns. vanhat pvp säännöt pätee siel  :)

Ainiin ! Pääs ihan unohtuu toi :D hyvä ku korjasit. Mut Ronald ja muut lisätkää mut vippii, väkersin just paladinin sinne. Nimi on Starclassic
Jim, eikä mikään marjanpoimia.

Poissa Jykamerc

• Aloittelija
  • *
« Vastaus #16 : lauantai 21 Maaliskuu - 2015 - 11:53 »
Kannattaisko tonne cronalle tehdä ukko, on aika paljon suomalaisii siellä?

Tags: