Kirjoittaja Aihe: D asema ei käynnisty  (Luettu 1764 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Stefa

• Konkari
  • *
D asema ei käynnisty
« : perjantai 16 Lokakuu - 2009 - 17:14 »
joo eli onko kellää hajua mikä helvetti tässä on ku yritän käynnistää d asemaa nii menee ehkä 20sec yrittää käynnistää tai jtn ja sen jälkee se kysyy et haluatko alustaa D aseman? no en helvetiskää halua mut kummiski jos meen etsimään jonku tiedoston mikä on tuol d asemal nii kyl ne toimii kumminki sillä tavalla sitte..

edit: jaa no ei vissii tolla etsimälläkää onnistu enää
« Viimeksi muokattu: perjantai 16 Lokakuu - 2009 - 17:19 kirjoittanut Stefa »
Eka kerta puoleen vuoteen kun näen että myyntithreadissa on muuta kuin "scammas multa sierran ja 7 bissee" tai "kaikki hahmot huntattu, myös non-pvp".  :clap2:

Poissa Muppet

• Animal
  • *
Vs: D asema ei käynnisty
« Vastaus #1 : perjantai 16 Lokakuu - 2009 - 17:34 »
onx sulla C ja D asemat erillisiä kovoja vai ootko jakanut yhden kovon kahteen asemaan?
Jos on erillisiä kovoja niin voipi olla vaan paskana toi toinen.
Chuck Norris ei lue kirjoja. Hän tietää jo kaiken

Poissa Stefa

• Konkari
  • *
« Vastaus #2 : perjantai 16 Lokakuu - 2009 - 17:36 »
joo no mulla ei oo mitää hajua.. ennen mulla oli kyl täs vista ja 3 asemaa et saattaa iha hyvi kyl olla et noi on jaettu vaan

edit: joo no ei enää mitää updatesin nod32 ja si piti käynnistää kone uusiks sit se rupes siin tarkistaa d asemaa jne nii nyt tää sit toimiiki taas.. iha helv. hitaalla käy kyllä viel mut iha sama

joo oon vähä nobo koneiden kaa
« Viimeksi muokattu: perjantai 16 Lokakuu - 2009 - 17:48 kirjoittanut Stefa »
Eka kerta puoleen vuoteen kun näen että myyntithreadissa on muuta kuin "scammas multa sierran ja 7 bissee" tai "kaikki hahmot huntattu, myös non-pvp".  :clap2:

Jazzbunny

« Vastaus #3 : perjantai 16 Lokakuu - 2009 - 17:54 »
Muppetilla on hauska kokemus siitä kun windows kovalevy vähän sekos tiedostoja ei kans löytyny perinteisin tavoin mut jos esim joku biisi oli winampin soittolistalla niin se kyl soi ihan mainiosti. Jos soittolistan tai biisin erehty poistamaan winampin listalta niin sitä ei sit saanu takas.

Jos ne D aseman tiedot on korruptoituneita niin sit ei auta muuta kun ruveta korjaamaan niitä. Tässon esimerkkiä seonneen muistikortin korjaamisesta:

klikkaa kuva isommaksi.

Tohon on kyl varmaa jotain korjausohjelmia olemassa kans, mut niiden kans kandee olla vähä tarkkana, se voi meinaa olla et jahka joku sellanen ohjelma on käyny ton kovon läpi niin sieltä ei sit sen käsittelyn jälkeen saa enää millää ilveellä enempää pelastettua. En tiedä mikä olis hyvä, ehkä joku osaa neuvoa.

Ite otin imagen tosta muistikortista ja korjasin sit sitä enkä sörkkiny sitä alkuperästä, tietty jos ei ole tilaa koneella mihin ottaa kopiota niin se on vähä eri juttu...

Poissa Stefa

• Konkari
  • *
« Vastaus #4 : keskiviikko 28 Lokakuu - 2009 - 03:38 »
joo no mulla oli hetken aikaa ettei koko d asemaa ees näkyny, mut nyt se taas näkyy tos mut sit ku yrittää selailla sitä nii se vaa lagailee jne ja tiiän tai ainaki luulen et toi toinen kovalevy on paskana joten mietiskelin tässä vaa et onko mulla mahdollista pelastaa tiedostoja mitä mulla on sielä? ja jos on niin miten?

Sit ku koitan kattoo ominaisuudet jostai kansiosta missä tiedän olevan tai ainaki on ollut tiedostoja nii näyttäis 0 tavua olevan ja koitan kopioida toiselle asemalle nii tulee pelkkä tyhjä kansio..

No sit ku koitan leikata saman kansion ja liittää toiselle asemalle nii hetken aikaa (10sec?) se yrittää sitä siirtää ja sit tulee tällänen teksti "Ei voi poistaa kansiota blaah: Hakemisto ei ole tyhjä."

Niin ja sit vielä ku kattoo ihan koko d-aseman kokoa nii se näyttää kyllä ihan oikein eli niiden tiedostojen kummiski pitäis siel siis olla vielä..
« Viimeksi muokattu: keskiviikko 28 Lokakuu - 2009 - 03:50 kirjoittanut Stefa »

Hyipo

« Vastaus #5 : torstai 29 Lokakuu - 2009 - 20:46 »
,..

Poissa Stefa

• Konkari
  • *
« Vastaus #6 : torstai 12 Marraskuu - 2009 - 09:33 »
no joo nyt ku taas koitin kaikes rauhas mennä D asemaa tutkimaa nii sain sit sieltä musiikit taltee :P kattoo jos vaikka ens kerralla sais leffatki viel pois sieltä :D ihmetyttää vaa sinänsä et mites se ny si musiikitki mulle anto jne..

Poissa Waltsu

• Wanha kirjailijamestari
  • *
« Vastaus #7 : lauantai 28 Marraskuu - 2009 - 12:40 »
Tekniikka on ihmeellistä ;)

Tags: