Kirjoittaja Aihe: Hunttiminen druidilla  (Luettu 92964 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vitikkala

Vs: Hunttiminen druidilla
« Vastaus #25 : lauantai 27 Toukokuu - 2006 - 12:57 »
Jooky: Ei vaikuta, hinta tulee painosta ja sen saatavuudesta (warlock, necro quest).

Poissa Scorched

• *
« Vastaus #26 : lauantai 27 Toukokuu - 2006 - 21:33 »
Eikös bansheetkin droppaa blue robeja?  :unsure:
Let life take you by hand, not by throat.

Jazzbunny

« Vastaus #27 : sunnuntai 28 Toukokuu - 2006 - 02:07 »
joh, ja ei mitenkään harvinaista herkkua itseasiassa. Mä olen saanu 2x blue robe bansheelta.

Poissa Ycop

• *
  • *
« Vastaus #28 : perjantai 02 Kesäkuu - 2006 - 16:17 »
On muuten osoittautunut loistavaksi hunttimis taktiikaksi käydä täysillä manoilla ankrahmunin 3x ja 1x dragons spawnit clearaamassa ja tulla talolle sittaamaan...ilman manashieldiä nykyään..vis+tempest+gran dragonit droppii mulle yleensä hyvin ^^

Poissa Kejmoz

• Satunnainen raapustelija
  • *
« Vastaus #29 : perjantai 02 Kesäkuu - 2006 - 18:42 »
Eihän tuolla tarpit tombin sen sinisen tulen mihin laitetaan se scarab coin, ei siellä mitään blockeria tarvitse. Itse aloin siellä metsästämään sorsallani siinä 50-55+ lvlissä mlvl 50+ ja expaa tuli otettua siellä 64 lvl asti jolloin lopetin sorsallani pelaamisen expaa kertyi manafluideja meni, mutta ei ollu mitään vaikeuksia yksin hunttia. Luulisin että se on suunnilleen sama druideilla.

Siellä mennään wandilla/rodilla ja vissillä koko sen ekan kerroksen selviää niillä. Niitä ei tarvitse edes juosta eikä käyttää mana shieldiä tai muuta sellasta. Siinä seisot ja vissität minkä kerkeet ja pistät exura grania vaan. Ei oo siellä scarab coin jutun siel toisessa kerroksessa tullu mentyy kovin pitkälle.  :)

Poissa Ycop

• *
  • *
« Vastaus #30 : perjantai 02 Kesäkuu - 2006 - 18:47 »
Sie toisessa kerroksessa on behejä...tuli testillä ownattua yks huone ja löysin tp'n hota questille  :closedeyes: mut se ylempi kerros on sorsalle parempi siinä mielessä jos tulee paljon gargoyleja niin saa niitä wavetettua..muutenkin kivempi pg kiertää koko systeemiä blockkijan kanssa : )

Poissa Kejmoz

• Satunnainen raapustelija
  • *
« Vastaus #31 : perjantai 02 Kesäkuu - 2006 - 19:06 »
No mulla ei oikeen knight kavereita tuolloin ollut, homma toimi ilman ja koko kerroksen pysty kiertää ympyrää niin ainakin tein.  :)

Poissa Ycop

• *
  • *
« Vastaus #32 : perjantai 02 Kesäkuu - 2006 - 19:12 »
Onnistuu onnistuu en  vaan tykkää jos mummy vaikka paralyzettää ja ds + vamp rupee raiskaan... :s

Poissa Tendovvi

• Addiktio vaivaa
  • *
« Vastaus #33 : lauantai 03 Kesäkuu - 2006 - 12:38 »
Kannattaaks vetää lvl 13 alkaen DC:l druidilla? (ei?)  :happy:

JohnnyBoy

« Vastaus #34 : lauantai 03 Kesäkuu - 2006 - 17:37 »
jokke: tietääkseni se auttaa suojaamaan joitain magic damagei vastaan (kuten SD)
hahah jooky mahdittaa..

Poissa munkki-4-ever

• Wanha kirjailijamestari
  • *
  • strong
« Vastaus #35 : perjantai 28 Heinäkuu - 2006 - 23:12 »
oon 28 druid, kun exp niin käyn siin tombis ankhin vasemmalla puolella, lootin takia käyn draggyil, mana shield,2 ds ja hmm helppoo rahan tuloo expaa ei saa mut mun lootti tuuril ne tiputtelee ahkerasti kaikkee hyvää
Tommi:

ostin äskön premmy _D

ja juon kiljua täs

Poissa munkki-4-ever

• *
  • strong
« Vastaus #36 : lauantai 29 Heinäkuu - 2006 - 21:47 »
                          STORY TIME:
Joo-o tänään on ollu mun Tibia historian huonoin päivä
 :mad: ensiks aamulla koneelle, huomaan et mun talo on tullu ja alan kahtella säästämiini sisustus kamoi, no sittenhä mä huomaan et multa puuttuu wand of inferno ja draggy shield jotka oon aatellu taloon. pian sain tietää et servu oli kaatunu ja sen takii ne oli menny, no ei se vielä mua haitannu. Päätin mennä dragoneille loottaa ne takas. Siispä menin sinne ja aloin loottii 3 dragonin jälkeen olin saanu small diamondin ja p legs jonka jälkeen päätin lähtee takas ankh, mutta sitten eräs jtn 40 lvl tyyppi menee tappamaan double spawnii no se pyytää mua mukaansa ja minä poika menen, alku suju hyvin rökiteltiin niitä kunnes mun mana shield tuli tiensä päähän... siinä ei oikee mitää sanomista 2 sec ja olin temppelis. Sillon alko ottaa jo päähän, ei siinä mitään vähän aikaa rauhas änkstaan kunnes päätän mennä näyttää niille rumille lohikäärmeille ja meen sinne summonaan ds ja kaikki alkaa näyttää taas valoisalta, tapan pari draggyy ja alantuntee taas oloni voimakkaaks :Hitme: :nugget: kolmas draggyki alkaa lupaavasti kunnes se sattuu vaihtaa kohteen muhun ja taas temppeli kutsuu :slap: menetin sinä päivänä about 25k, joillekki se ei ole mitään mutta mulle aika iso summa, olenhan vain  28 elderi, mutta tästähän ei oo suunta kuin ylöspäin :super:
Tommi:

ostin äskön premmy _D

ja juon kiljua täs

Poissa Haize

• *
  • *
Re: Hunttiminen druidilla
« Vastaus #37 : lauantai 29 Heinäkuu - 2006 - 22:15 »
munkki-4-ever:
Syvimmät osanottoni  :confused:
Pohjalta ei pääse kuin ylöspäin.

-Haize

Poissa Scorched

• *
« Vastaus #38 : lauantai 29 Heinäkuu - 2006 - 23:07 »
Paitsi jos sattuu olemaan lapio mukana niin voi mennä hiukan pohjaakin syvemmälle.
Let life take you by hand, not by throat.

Poissa munkki-4-ever

• *
  • strong
« Vastaus #39 : lauantai 29 Heinäkuu - 2006 - 23:14 »
no olihan toi aika suureks osaks mun omaa amatöörimäisyyttä ja ylioptimistisuutta  :nugget: mut nyt vedän m lvl takasin tekemällä  uh's jonka jälkee alan exp taas, mulla meni noissa kuolemisissa 40k exp eli ehkä ylihuomenna oon takasin samas tilantees ku enne kuolemii.
Tommi:

ostin äskön premmy _D

ja juon kiljua täs

Poissa munkki-4-ever

• *
  • strong
« Vastaus #40 : sunnuntai 30 Heinäkuu - 2006 - 19:10 »
Kiitokset haize:lle  osanotoista :)
Tommi:

ostin äskön premmy _D

ja juon kiljua täs

Poissa Jooky

• Konkari
  • *
« Vastaus #41 : sunnuntai 30 Heinäkuu - 2006 - 21:51 »
niin jos menee hydrii lvl 28 ni pitäskö sillon jo vissittää niit siin vierel vai saisko hyvin exp jos käyttää pelkkii demon skelei  :confused:
The universe is vast and we are so small. There is really only one thing we can ever truly control.
Whether we are good or evil.
-Oma Desala

Ihme män

« Vastaus #42 : sunnuntai 30 Heinäkuu - 2006 - 21:53 »
niin jos menee hydrii lvl 28 ni pitäskö sillon jo vissittää niit siin vierel vai saisko hyvin exp jos käyttää pelkkii demon skelei  :confused:

Älä mene visittämään, koska jos hydra vaihtaa targettia: pum ja oot temppelissä.

Poissa munkki-4-ever

• *
  • strong
« Vastaus #43 : maanantai 31 Heinäkuu - 2006 - 12:11 »
tällä hetkellä expaan kaivelemalla scarabs :nugget:, expii tulee enemmän kun penn:ssä enkä oikee muitakaan paikkoi tiiä, jos joku tietää paremman niin voisko ystävällisesti sanoo  :P
Tommi:

ostin äskön premmy _D

ja juon kiljua täs

Poissa Matt

• *
  • *
    • sipuvi
« Vastaus #44 : maanantai 31 Heinäkuu - 2006 - 20:24 »
no siis druidilla larvoja kunnes lvl 35, jonka jälkeen hydria kunnes level 140, jonka jälkeen warclokkeja niin paljon kuin jaksaa levuttaa
Moi.

Poissa munkki-4-ever

• *
  • strong
« Vastaus #45 : maanantai 31 Heinäkuu - 2006 - 21:49 »
oon saanu muutaman kerran dragoneilta niin en niitä hydri kait ala ihan heti hakkaamaan, mutta noita larvoi voisin käydä tsekkaamas, mut meinaatko ihan ekaa kerrosta jos on vaa niitä larvoi vai larva&scarab kerrosta?  tai no ei sil varmaa oo välii kummas on :ohmy:
Tommi:

ostin äskön premmy _D

ja juon kiljua täs

Poissa Jackie

• Addiktio vaivaa
  • *
« Vastaus #46 : maanantai 14 Elokuu - 2006 - 22:21 »
Voisko joku kertoa mikä level ed olisi sopiva tonne stone tombin blue flamen taakse blockerin kanssa.Mikä lv blocker?Monta k exp / tunti? Kiitos  :P

Poissa Ycop

• *
  • *
« Vastaus #47 : tiistai 15 Elokuu - 2006 - 11:44 »
ite oon vetäny soolonakin..huonoin blueflame missä oon hunttinu..slimet ei oo hyviä druidille kun tulee mana wastee kun vissittää väärää sitten tuolla on poison spidereitä ja muuta paskaa jota ei vain kannata tappaa druidilla. itse suosittelen tarpits blueflamee blockkerin kanssa lvl 40+ ja yksin lvl 65+.

Niin..kun on druidista kyse blockkeri voi olla lvl 40+ muistaa vaan hiiliä aina sillon tällön :)

Poissa Jackie

• Addiktio vaivaa
  • *
« Vastaus #48 : tiistai 15 Elokuu - 2006 - 15:52 »
Ja tarpit tombin blue flamen takana ei tarvi blockerinkaan lv iso olla?  :unsure:

Poissa Ycop

• *
  • *
« Vastaus #49 : keskiviikko 16 Elokuu - 2006 - 15:03 »
No pahin mitä tulee on ds ja bone beast :) sitten on vampyyreitä gargoyleitä stone golemeita mummyjä ja chamblereita. Toisessa kerroksessa on behejä ite oon niitä mortilla vetäny blockkerin kanssa :P tai no kolme tapettu sillä taktiikalla en halunnu wastee manashieldiä niin oli vähän hp vähissä (37) yhessä vaiheessa :D..tarkotus vetää explo/burst arrow/healer huntti

Tags: