Kirjoittaja Aihe: Hunttiminen druidilla  (Luettu 92538 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ycop

• *
  • *
Hunttiminen druidilla
« : tiistai 09 Toukokuu - 2006 - 20:03 »
Kaippa tästäkin voisi ruveta keskustelemaan kun näkyy jo olevan pallyille ja knighteille omat. Eli mitä huntitte/missä, blockkeri? summonit? keskimäärä ekspa ja lootti? sitten vielä voisi mainita levun ja magic levun ja muita mahdollisia yksityiskohtia.

Itse olen lvl 55 elder druid, ml 52. Tälläkin hetkellä kämpin black knight spawnilla eq:n toivossa lvl 61 ek:n kanssa.

Yleensä pyrin hunttimaan tartombissa vampyyreissä taikka tartombin blueflamen takana. Yleensä aina ek blockkimassa. xp tulee 50k / tunti taktiikkana on että ek blockkii ja minä vissitän / rodilla. Toimii. Menekkinä vain manafluidit, tartombissa vampyreissä 15bp = lvl.

Hydrat ovat myös hyvää expaa eikä tarvitse mitenkään ihmeellisesti edes keskittyä, manashield on hyvä pitää päällä koska hydra voi tappaa 2 iskulla. Expaa riippuen käyttääkö runeja / summoja / kuinka nopeasti blockkeri lurettaa tulee 25-60k / tunti.

« Viimeksi muokattu: tiistai 09 Toukokuu - 2006 - 20:14 kirjoittanut Ycop »

Poissa Haize

• *
  • *
Re: Hunttiminen druidilla
« Vastaus #1 : tiistai 09 Toukokuu - 2006 - 20:17 »
örh. Aikoinaan druidilla oli kait suht samallaista expaus ko sorcererilla, mutta nykyään kait se on jonkinverran muuttunut..(wandit)
Tossoli jotain perus infoa wandeista..Wand info

Nii. Rotwormeilla kait sitä kuitenkin nykyään vielä kannattaa ~lvl 25-30 asti takoa.  Saa runeja tehtyä ja ei ole kuluja yhtään. 
Sitten lvl 33 voi esimerkiksi mennä dwarf guggeja hunttimaan uutukaisella rodillaan, vaikka sorcererin wandilla taitaa tämä olla helpompaa ko druidin rodilla.. Mutta juu. Sitten tämä näitten joittenki hehkuttama hydra hunttiminen kait sujuu druideilla, kuha o kunno porukka mukana jne.
Zaurumi kait osais kertoa paremmin..

-Haize
:stupid:

Poissa Zaurum

• *
    • Pure Pwnage
Vs: Hunttiminen druidilla
« Vastaus #2 : tiistai 09 Toukokuu - 2006 - 21:36 »
No kannattaa siellä tar pitissä hunttia jos saat helposti blokkerin  :) 50k exp tunnissa on nimittäin aika hyvin tolla levelillä, itse saan saman verran venoren dragoneilla  :dry: Myös joku deeper tomb voi olla aika hyvä blokkerin avustuksella, niin että hän lurettaa paljon monsuja kasaan ja sinä ammut GFB. Fire tombin blue flamen jälkeinen osuus on ainakin hauska paikka, mutta kannattaa olla lvl 70+ blokkeri ja ainakin toinen ampuja(aika hullu paikka  :D). Sieltä löytyy paljon vampyyreja, necromancereita sekä pari lichiä ja bansheeta. Saattaa siellä olla jotain muutakin, mutta en ole vielä tutkinut sitä kokokaan.  Dwarf guardit on aika hyviä lootin puolesta niinkuin Haize sanoikin jo, exori vis+temptest/volcanic rod (ennemmin volcanic jos gugget kuolee sillä tarpeeksi nopeasti).

Ilmeisesti herojen sooloaminenkin onnistuu jo tolla levelillä (exori mort). Ainakin WoT:n foorumilla eräs sanoi "You can start to solo Double + single spawn at level 55 .. Just heal each time you go under 270 hp.
If you want to run them all, I suggest you wait till atleast 70"
. Tässä ko. henkilön TibiCAM herojen hunttimisesta druidilla:
http://rapidshare.de/files/17747612/Heroeskinixa.rec.html.
Dragoneidenkin soolo hunttiminen (exori vis+temptest rod) saattaa onnistua tolla levelillä, mutta kannattaa olla varovainen  ;) Dragoneilla se oikea juoksu tekniikka on aika olennainen ettei tule otettua fire wavesta niin usein  :) Tässä cami siitä touhusta http://rapidshare.de/files/17648206/Kinixadls.rec.html . Ja sitten joskus lvl 80+ voi hunttia melko hyvin ancient scarabbeja(exori vis+temptest rod) soolona jos on vaikka dragonit varattu :) Kun olet lvl 120+ hydrat ovat aika kovaa expaa ja joskus lvl 140+ lähtee warlockit exori morteilla.

Poissa Larre

• Magus Extraordinaire
  • Konkari
  • *
« Vastaus #3 : keskiviikko 10 Toukokuu - 2006 - 13:16 »
Väittäsin että dragoneille kannattaa mennä vasta siinä 60-65 jälkeen...se wave tekee ilkeetä jälkeä aina välillä, ja jos toinen sattuu samaan aikaan spammimaan gfbeitä etäämmältä, saattaa tulla BBQ..

Ja jos meinaat tupla respoja ottaa, ni suosittelisin mana shieldiä, ainaki kunnes tekniikka tulee hiotuks.

Larloch Doomspell - 91 MS Inferna (Retired)
Fzoul Chamberyl - 62 ED Obsidia (Active)

Korpad

._.
« Vastaus #4 : keskiviikko 10 Toukokuu - 2006 - 18:12 »
8-11 Trolleissa
11-33 tombeissa ja larvoissa
33-50 tar tombissa vampireita ja sun muita mitä löytyy
50-65 blockerin kanssa hydras
65+ solo dragons venore drag campilla TAI deeper fib

Poissa Scorched

• *
Vs: ._.
« Vastaus #5 : keskiviikko 10 Toukokuu - 2006 - 18:55 »
8-11 Trolleissa
11-33 tombeissa ja larvoissa
33-50 tar tombissa vampireita ja sun muita mitä löytyy
50-65 blockerin kanssa hydras
65+ solo dragons venore drag campilla TAI deeper fib

Jos kyseessä on druid joka käyttää rodia niin kumpiinkaan (tombeihin tai larvoihin) ei oo asiaa, koska lvl 11 on vielä snakebite rod, joka ampuu poisonia.
Useimmat tombien otukset ja samoin larvat on poisonille immuuneja, joten niille hunteille ei oo asiaa ennen lvl 13 kun saa ostettua moonlight rodin.
Let life take you by hand, not by throat.

Poissa Zaurum

• *
    • Pure Pwnage
« Vastaus #6 : keskiviikko 10 Toukokuu - 2006 - 19:05 »
Itse hunttisin (ja aionkin tulevalla druidillani) trolleja/goblineita edronissa ainakin lvl 13 asti että saa moonlight rodin ja sen jälkeen rotwormeja lvl ~33 asti. Rotwormeilta saa parempaa loottia kuin Larvoilta eikä kulu manaa exana poxiin tai parantamiseen.

Korpad

« Vastaus #7 : keskiviikko 10 Toukokuu - 2006 - 19:07 »
Ops, en muistanu :D itte alotin hunttimisen lvl 11+ kosk mulla on skullstaff :| Mut sitä tuski heti saa ^^

Poissa Ycop

• *
  • *
« Vastaus #8 : keskiviikko 10 Toukokuu - 2006 - 21:48 »
Kyllä hydriin voi mennä heti kun saa summottua demon skeletonei eli siinä level 26->

Poissa Scorched

• *
« Vastaus #9 : keskiviikko 10 Toukokuu - 2006 - 22:51 »
Kyllä hydriin voi mennä heti kun saa summottua demon skeletonei eli siinä level 26->

Se on sillä levelillä vielä suht riskialtista.

Poissa Ycop

• *
  • *
« Vastaus #10 : keskiviikko 10 Toukokuu - 2006 - 23:01 »
No riippuu tietysti lurettajasta että miten onnistuu ja ei siinä ekasta tipu jos on manashieldi päällä ja silleen :) levujahan siinä tuppaa tulemaan

Low archer

« Vastaus #11 : torstai 11 Toukokuu - 2006 - 14:32 »
jyystä dragoneita ja kerää rahaa runeihin/equihi :confused:

Poissa Zaurum

• *
    • Pure Pwnage
« Vastaus #12 : torstai 11 Toukokuu - 2006 - 16:28 »
Druid/sorcerer ei tarvi mitään ihmeellisiä varusteita... no hyvä shieldi kannatta ollaa sitten kun rupee sooloamaan dragoneita ja heroja meleessä :) Eikä niitä runejakaan enää onneksi tarvi niin paljon kuin ennen :)

Korpad

« Vastaus #13 : torstai 11 Toukokuu - 2006 - 19:01 »
Druid/sorcerer ei tarvi mitään ihmeellisiä varusteita... no hyvä shieldi kannatta ollaa sitten kun rupee sooloamaan dragoneita ja heroja meleessä :) Eikä niitä runejakaan enää onneksi tarvi niin paljon kuin ennen :)

Totta, mutta kyllä bluerobe kannattaa olla vaikka voikin olla jossain maailmoissa kallis =)

Poissa Ycop

• *
  • *
« Vastaus #14 : torstai 11 Toukokuu - 2006 - 23:20 »
Mä maksoin 40k omasta b-robesta bohit oli 65k :/

Jazzbunny

« Vastaus #15 : torstai 18 Toukokuu - 2006 - 15:25 »
Varusteista vissii bohit on ne mitä tarvii, ja joku vampire shield tai muu kevyt kapine. Itse lisäisin vielä listaan Cyclopoliksen. Painoin omalla druidillani siellä 20 - 26 aika pirun nopeeta. Exori vis + wand jos haluaa nopeeta expaa, pelkkä wand jos meinaa säästellä. Lootti maksaa fluidit ja jää jotain voitollekkin. Mestasta löytyy jopa postilaatikko, joten lootteja ei tarvitse viskoa pitkin varkaiden täyttämiä kaupunkeja.

Poissa Scorched

• *
« Vastaus #16 : torstai 18 Toukokuu - 2006 - 20:27 »
Missä se Cyclopolisin postilaatikko on?  :o

Poissa Zaurum

• *
    • Pure Pwnage
« Vastaus #17 : torstai 18 Toukokuu - 2006 - 20:33 »
Missä se Cyclopolisin postilaatikko on?  :o

Lainaus World Of Tibian foorumilta:

Nymphetamine 
" the mail box in cyclopolis is all the way up and to the east from the entrance on the 1st floor. you'll have to kill like 2 elf scouts, elf arcanist, 3 zerks, a leader, wild warriors, probably all kinds of minotaurs, too. it's not all at once, though. i suggest you only go there once you're ready to leave because it'll be a slight waste for most knights under level 80~ "

Poissa Scorched

• *
« Vastaus #18 : torstai 18 Toukokuu - 2006 - 21:07 »
Ai niiiiin se on siellä! Kiitos vaan.

Poissa Haize

• *
  • *
Re: Hunttiminen druidilla
« Vastaus #19 : torstai 18 Toukokuu - 2006 - 23:23 »
Mjoo. Minulle noista postilaatikosita ole koskaan ollut hyötyä, sillä en ole koskaan tehnyt postman questia millään ukolla.. Koskaan riittänyt kiinnostus..

-Haize

Poissa Scorched

• *
« Vastaus #20 : perjantai 19 Toukokuu - 2006 - 09:45 »
Mä oon tehny sen 3 ukolla  :dry:

Ekalla kerralla oli tavallaan ihan hauskaa.. seuraavilla kerroilla se oli silkkaa paskaa.

Poissa Larre

• Magus Extraordinaire
  • Konkari
  • *
« Vastaus #21 : perjantai 19 Toukokuu - 2006 - 23:18 »
Mä oon tehny sen 3 ukolla  :dry:

Ekalla kerralla oli tavallaan ihan hauskaa.. seuraavilla kerroilla se oli silkkaa paskaa.
Mä oon tehny sen tähän mennessä viidellä charalla :P Paskaa se on alusta loppuun, ei siitä mihinkään pääse..
Larloch Doomspell - 91 MS Inferna (Retired)
Fzoul Chamberyl - 62 ED Obsidia (Active)

Poissa jokke

• Varsinainen kirjailija
  • *
« Vastaus #22 : lauantai 20 Toukokuu - 2006 - 11:04 »
hyödyttääkö toi blue robe johinki magic ku siinä on 11 def ja hintaakin sillä on

Korpad

« Vastaus #23 : lauantai 20 Toukokuu - 2006 - 11:09 »
hyödyttääkö toi blue robe johinki magic ku siinä on 11 def ja hintaakin sillä on

Ei hyödytä, se hinta tulee siitä capista ku se painaa nii vähä  :Ass:

Poissa Jooky

• Konkari
  • *
« Vastaus #24 : lauantai 27 Toukokuu - 2006 - 12:52 »
jokke: tietääkseni se auttaa suojaamaan joitain magic damagei vastaan (kuten SD)
The universe is vast and we are so small. There is really only one thing we can ever truly control.
Whether we are good or evil.
-Oma Desala

Tags: