Kirjoittaja Aihe: R.I.P Vinski  (Luettu 6258 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Larre

• Magus Extraordinaire
  • Konkari
  • *
R.I.P Vinski
« : keskiviikko 19 Huhtikuu - 2006 - 12:48 »
Eilen yöllä/tänään aamulla Vinski, lvl 107 Elite Infernasta, hakkeroitiin ja downgradettiin lvl 49:siin..

Syynä ilmeisesti tibicamit, tai toi tibia.de forums yleensäki...se ku on ilmeisesti noitten perkeleen hakkerien ylläpitämä. Olkaapa siis varovaisii...
Larloch Doomspell - 91 MS Inferna (Retired)
Fzoul Chamberyl - 62 ED Obsidia (Active)

Poissa Scorched

• *
Re: R.I.P Vinski
« Vastaus #1 : keskiviikko 19 Huhtikuu - 2006 - 16:33 »
Oho! Toi on kyllä perseestä.

:rip:

Täytyy kiertää kaukaa toi tibia.de
Let life take you by hand, not by throat.

Jazzbunny

« Vastaus #2 : keskiviikko 19 Huhtikuu - 2006 - 16:41 »
Eilen yöllä/tänään aamulla Vinski, lvl 107 Elite Infernasta, hakkeroitiin ja downgradettiin lvl 49:siin..

Syynä ilmeisesti tibicamit, tai toi tibia.de forums yleensäki...se ku on ilmeisesti noitten perkeleen hakkerien ylläpitämä. Olkaapa siis varovaisii...

Ei kyl oikee jaksa uskoa tohon Tibicam / tibia.de hakkerointiin. Nyt ekana kandee selvittää miten hakkerointi tapahtui ja sitten ruveta varomaan, eikä vaan pelätä kaikkea mitä ympärillä on ihan sattumanvaraisesti.

Poissa Zaurum

• *
    • Pure Pwnage
« Vastaus #3 : keskiviikko 19 Huhtikuu - 2006 - 16:43 »
Vai että Tibia.de hakkerien ylläpitämä?  ::) Sen on kyllä ihan GM:n ylläpitämä. Jos omistaa ajantasalla olevan virustentorjunta ohjelman ja palomuurin sekä katsoo vähän mitä kaikkea latailee niin sen haksatuksi tulemisen pystyy välttämään helposti... Mutta jooh, ikäväähän se silti on  :confused:

Poissa Haize

• *
  • *
« Vastaus #4 : keskiviikko 19 Huhtikuu - 2006 - 18:14 »
Njoo. Kumma ko itseäni ei kertaakaan vielä hakkeroitu vaikka olen käyttänyt tibia.de palveluita varmaan jo 2vuotta jossen enempikin.
Yhtälailla voisi kait väittää, että tibianews.net sivustokin on hakkereiden pitämä.

Veikkaanpa vaan, että tämä hakkeroitu herra ei ole tohtinut kertoa kaikkea totuutta asiasta.

-Haize

Poissa Larre

• Magus Extraordinaire
  • Konkari
  • *
« Vastaus #5 : keskiviikko 19 Huhtikuu - 2006 - 23:25 »
Enpä oo varma miten se asian laita oli...jotain oon vaa kuullu et Forgella on jotain tekemistä koko ton tibicam jutun kanssa..ja tuli vähän väärin kait ymmärrettyy, saatto olla toi tibicams.mikälie mistä joku kaveri jotain sano. Olipa miten oli, satun tuntemaan kaverin oikeessa elämässä, ja voin sanoo ettei se oo ees käyttäny kalastus makroa :p

Ja on ollu vaa paljo puhetta noista tibicameista et niitäki on opittu vähä soveltamaan siten, että jonkin näkösii keyloggereita saa niihin ujutettua...tiedähäntä.

Itse ainaki kierrän kaiken tommosen kaukaa tästä lähin..

Jazzbunny

Vs: R.I.P Vinski
« Vastaus #6 : torstai 20 Huhtikuu - 2006 - 04:53 »
Mulla ei ainakaan yksikään ylimääräinen ohjelma ole kysellyt lupaa lähettää tietoa ulospäin koneelta. Toistaiseksi voin vakuuttaa tibicamin olevan turvallinen käyttää. Kaikkein helpoin tapa tehdä hakkerointi on varmaan joku tibia.com sivuston kopio, jonne sitten pahaa aavistamaton pelaaja naputtelee tietonsa.

Poissa Scorched

• *
« Vastaus #7 : torstai 20 Huhtikuu - 2006 - 17:53 »
Jaa siis tibia.de on GM:n ylläpitämä? Ei se sitten varmaan hirveen epäluotettava sivusto oo  :D

Kai se on ihan tuurista kiinni kuka hakkeroidaan ja kuka ei  :P
Let life take you by hand, not by throat.

Poissa Matt

• *
  • *
    • sipuvi
« Vastaus #8 : perjantai 21 Huhtikuu - 2006 - 19:21 »
Oon itekki lukenu tuosta tibiacams.com:sta jostain foorumeilta tais olla tibia.de foorumit tai jotain, sieltä kun painaa latausnappia niin selain jonku skriptan kautta lataa keyloggerin koneelle. Tällänen hakkerointi on niin perseestä, varsinki ku kohteena on suomalaiset :/

Olkaa siis varuillanne ku lataatte tibiacameja paikoista jotka on hämäriä. Tuo tibia.de ei kyllä enään ainakaan tibia.comin mukaan ole yhteistyössä cipsoftin kanssa, en tiiä siitä sen tarkemmin tibia.comin newseissä se luki jokunen päivä sit
Moi.

Poissa Matt

• *
  • *
    • sipuvi
« Vastaus #9 : perjantai 21 Huhtikuu - 2006 - 19:31 »
Ois hyvä tietää, mikä windows, palomuuri, antivirusofta, mitä teki viime päivinä/latas? kerros Larre vähän enemmän jos tiedät asiasta
Moi.

Poissa Larre

• Magus Extraordinaire
  • Konkari
  • *
« Vastaus #10 : lauantai 22 Huhtikuu - 2006 - 01:51 »
Ois hyvä tietää, mikä windows, palomuuri, antivirusofta, mitä teki viime päivinä/latas? kerros Larre vähän enemmän jos tiedät asiasta

Sygaten palomuuri taitaa löytyy hänelt...virus torjunta ohjelmast en ihan varma oo. ja XP tietenki, mozillaa käytellen surffaillessa.

Nyt epäilykset kohdistuu erääseen ZIP fileen jonka hän tavallaan aukas lataamatta varsinaisesti koneelle(johonki välimuistiin meni, kaiketi)..sisältö oli hiukan epäilyttävää luvattujen tavallisten screenshottien sijaan, joten sulki heti..mutta kaippa sitä voi siitäkin keyloggerin nykyään ujuttaa. En väitä pahemmin kuitenkaan tämmösistä tietäväni...

Oli miten oli, olkaahan varovaisii :)

JohnnyBoy

« Vastaus #11 : keskiviikko 26 Huhtikuu - 2006 - 14:38 »
Mun tietojeni mukaa just noi .zip ja .rar tiedostot on ne mihin ne keyloggerit laitetaa .rec ja muut esim kuvatiedostot pitäs olla ihan turvallisia.. korjatkaa toki jos olen vääräs..

Jazzbunny

« Vastaus #12 : keskiviikko 26 Huhtikuu - 2006 - 16:58 »
Internjet Explorer on siinämielessä hauska vekotin, että siinä nuo kuvatkin saattavat aiheuttaa tietoturva riskin. Firefox, Opera, Safari... valitkaa mieleisenne.

Poissa Haize

• *
  • *
« Vastaus #13 : keskiviikko 26 Huhtikuu - 2006 - 19:12 »

Tuota eikö tämä Firefoxikin nykypäivinä saa aikamoisen määrän haittaohjelmia leechattua kaikilta "pahoilta"  nettisivuilta.
Tai niin ainakin olen kuullut.
Mutta on IE vielä se #1 "virusimuri".

-Haize

Poissa Larre

• Magus Extraordinaire
  • Konkari
  • *
« Vastaus #14 : keskiviikko 26 Huhtikuu - 2006 - 22:36 »
Mun tietojeni mukaa just noi .zip ja .rar tiedostot on ne mihin ne keyloggerit laitetaa .rec ja muut esim kuvatiedostot pitäs olla ihan turvallisia.. korjatkaa toki jos olen vääräs..
Kyllä noi zipit ja rarit pahimmasta päästä ovat, mutta ei mun tietääkseni pitäis olla vaaraa ellei avaa niitä tiedostoja siellä sisällä...mutta enpä tiiä.

Korpad

.
« Vastaus #15 : sunnuntai 30 Huhtikuu - 2006 - 14:35 »
Eikös vinski latanut sen inferna foorumeilla olleen .zip tiedoston misä oli kuvia casannan "cheattaamisesta". Niin mää kuulin

Tendotti

Vs: .
« Vastaus #16 : lauantai 27 Toukokuu - 2006 - 10:53 »
Hei Larre Oot Sä Se Vinski?

Mä Pelasin Infernas Kaua Sitte Sellasel Ku Tendotti Archer.

Poissa Larre

• Magus Extraordinaire
  • Konkari
  • *
« Vastaus #17 : sunnuntai 28 Toukokuu - 2006 - 16:11 »
En ole. Vinski on mun rl kaveri.

Tendotti

« Vastaus #18 : sunnuntai 28 Toukokuu - 2006 - 17:54 »
Ai joo oot larloch doomspelli aiotko alottaa uuden vääldin kesäl?

Poissa Larre

• Magus Extraordinaire
  • Konkari
  • *
« Vastaus #19 : keskiviikko 31 Toukokuu - 2006 - 00:58 »
Suunnitelmissa on..

Tendotti

« Vastaus #20 : torstai 01 Kesäkuu - 2006 - 17:01 »
No hyvä, mut sähän voisit olla sen tulevan killan ledu sitten?

Poissa Jooky

• Konkari
  • *
« Vastaus #21 : torstai 01 Kesäkuu - 2006 - 17:02 »
ei sitä tänne olis kyl tarvinnu pistää =D

btw mäki ajattelin ehdottaa larssii leduks
The universe is vast and we are so small. There is really only one thing we can ever truly control.
Whether we are good or evil.
-Oma Desala

Poissa Tendovvi

• Addiktio vaivaa
  • *
« Vastaus #22 : torstai 01 Kesäkuu - 2006 - 17:58 »
Sori juuki siit yhest postist ku sanoit larre voiks olla leader? Nii luulin et sä haluut olla leader  :blush:

Beva

Vs: Re: R.I.P Vinski
« Vastaus #23 : torstai 08 Kesäkuu - 2006 - 20:13 »
Vai että Tibia.de hakkerien ylläpitämä?  ::) Sen on kyllä ihan GM:n ylläpitämä. Jos omistaa ajantasalla olevan virustentorjunta ohjelman ja palomuurin sekä katsoo vähän mitä kaikkea latailee niin sen haksatuksi tulemisen pystyy välttämään helposti... Mutta jooh, ikäväähän se silti on  :confused:

Joo ei tuolla tibia.de sivuilla mitää ihme keyloggerii joka nurkas oo, mitä välil siel on joku joka on postannu jonkun videon esim. e-plateja sataa taivaalta tai muuta tollasta missä sitte on keylogger. Ne on kyl tosi useesti jo suljettu jne. ja sit jos siel on sellasii ketkä on laittanu vaik jonku keylogger jutun sinne nii niitten nimen alla lukee jotain tyylii "Things uploaded by this person may not be safe" tjsp.  :slap:

Ancientwo

« Vastaus #24 : perjantai 09 Kesäkuu - 2006 - 04:58 »
Paskamaista kuunnela tollasta :(
No toivottavasti vinski tulee teiä kans uutee servuu ja pwnz :)
~Death Java~

Tags: