Kirjoittaja Aihe: Tutor Exam Apuaaaaa!  (Luettu 3089 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lowuzi

Tutor Exam Apuaaaaa!
« : tiistai 04 Heinäkuu - 2006 - 14:18 »
Elikkäs tarvisin apua tutor examissa .. Addatkaa mut meseen [email protected] kiitos!

~Lowuzi

JohnnyBoy

Vs: Tutor Exam Apuaaaaa!
« Vastaus #1 : tiistai 04 Heinäkuu - 2006 - 14:21 »
Ehkäpä kannattaisi yrittää ihan itse ettei tibian maailma täyty epä-pätevistä tutoreista. :)

Lowuzi

« Vastaus #2 : tiistai 04 Heinäkuu - 2006 - 14:24 »
No ei mul mee ikinä kun 1-3 vikaan kun oon tos 3 v tibiaa pelaillu tai enemmän nii ois kiva kyl saada vähän apua.
 :nugget: :nugget:

Korpad

« Vastaus #3 : tiistai 04 Heinäkuu - 2006 - 14:51 »
Oon pelannu 4 vuotta, yrittäny muutaman kerra ja aina sätänny muutaman -..-

Tendotti

« Vastaus #4 : tiistai 04 Heinäkuu - 2006 - 15:42 »
No ei pidä sit yrittää tutoriks, jos ei tiiä tibiasta sun muusta mitää sitäpaitsi mitä plussaa on olla tutor?  :thumbsdown:

Poissa Forgoran

• Kirjailija
  • *
« Vastaus #5 : tiistai 04 Heinäkuu - 2006 - 15:49 »
Mulla meni vaa 1 vika.. Se joku foorum homma. :P

Korpad

« Vastaus #6 : tiistai 04 Heinäkuu - 2006 - 16:03 »
Forgoran: Minusta se näyttää aina vaan 1 virheen jokakerta ku sen on kämmänny, vaikka oliski enemmä virheitä.

Tendotti: Ei siit mitää hyötyy ole, mut jos haluaa joskus päästä gamemasteriks tai joksiki muuks 'korkeeks' herraks :P

Poissa Matti

• Kirjailija
  • *
« Vastaus #7 : tiistai 04 Heinäkuu - 2006 - 16:05 »
No ei pidä sit yrittää tutoriks, jos ei tiiä tibiasta sun muusta mitää sitäpaitsi mitä plussaa on olla tutor?  :thumbsdown:

Siit voi olla vaik mitä iloo:

Esim; kaiken maailman nobot messagee sulle täyttä paskaa  :biggrin:

JohnnyBoy

« Vastaus #8 : tiistai 04 Heinäkuu - 2006 - 16:06 »
No pääsee testailemaan uutta updatee ennen muita.. Ainakin joskus on ollut test servu auki vaan tutoreille sun muille.

Poissa Forgoran

• Kirjailija
  • *
« Vastaus #9 : tiistai 04 Heinäkuu - 2006 - 16:07 »
Jep.. ku oli viime test server niin se meinattiin vaa olli tutoreille etc.. siitä tuli himo postit antica foorumeille :p

Poissa Zaurum

• *
    • Pure Pwnage
« Vastaus #10 : tiistai 04 Heinäkuu - 2006 - 16:33 »
Kyllä se niin on että jos siitä ei omin avuin selviä niin sitä titteliä ei ansaitse. Itse oon tehnyt sen testin 2 kertaa ja molemmilla kerroilla yksi kysymys väärin  :glare:

Korpad

« Vastaus #11 : tiistai 04 Heinäkuu - 2006 - 16:43 »
Eiiii.. Vaikka olis kaikki väärin se näyttää 1 virheen ainoastaan. Siten se on vaikeampi koska voisit ottaa kopiot viime vastaamista kysymyksistä, ja jos se näyttäs kaikki mikkä olis vääri ni muuttais vaa ne ja tulis kaikki samalla kertaa oikein. Täten se näyttää vaan 1 virheen ni se on vaikeampi :')

Tendotti

« Vastaus #12 : tiistai 04 Heinäkuu - 2006 - 17:33 »
Joo tendovvi teki sen tutori yritykse eikä päässy läpi sit se mulle heti kerto omg mul oli vaa 1 vääri tutor testis!! se ei oo ees pelannu tibiaa vuottakaa ja iha avuttomana ei tiiä kokopelistä paljoo p*skaakaa ja alkaa jo tutoriks yrittää ja jos tutorist ei oo muut hyötyy kun ois mahis päästä GMäks tai Test servui testaa enne muit nii en nää mitään järkee tutoriks ja tietysti kaiken maailma nubsukat messagailee kokoaja ja pyytää apuu ku ne on onnistunu haukkuu jonku PKjan ja kuollu siihen HuHHuH peli ilohan siinä menee ku GMäks pääsee itte ei voi olla enää kunnol hunted ku voi puolustautuu GMyydellä mitä se sellanen tibia on.. Tylsäks peliks tulis no se siitä se on mun mielipide   :confused:

Poissa Zaurum

• *
    • Pure Pwnage
« Vastaus #13 : tiistai 04 Heinäkuu - 2006 - 17:34 »
En tiennyt tuota että näkyy vain yksi virhe. Mutta eihän minulla niitä tietenkään enempää ollut  :D

JohnnyBoy

« Vastaus #14 : tiistai 04 Heinäkuu - 2006 - 18:41 »
Niin no kenelläpä olisi ollut? :P ;)

Poissa Jooky

• Konkari
  • *
« Vastaus #15 : tiistai 04 Heinäkuu - 2006 - 21:44 »
ei sil gm myydel voi kyl puolustautuu tietääkseni..kyl cipsoft ny senverra kattoo mist syyst on bannii pistetty >.<
The universe is vast and we are so small. There is really only one thing we can ever truly control.
Whether we are good or evil.
-Oma Desala

Mashda

« Vastaus #16 : tiistai 04 Heinäkuu - 2006 - 23:04 »
You will find all the knowledge you need to pass this test in the following sections of the website:

* Tibia Rules
    * Quickstart
    * Manual
    * FAQ
    * Security hints
    * Tutor guide

Toi on kopioitu tibia.com:sta, teksti puhuu puolestani.

Poissa Haize

• *
  • *
Re: Tutor Exam Apuaaaaa!
« Vastaus #17 : torstai 06 Heinäkuu - 2006 - 17:25 »
Voisin jopa sanoa, että yritämme pysyä vielä asiallisena tibia foorumina ja emme tue lunttaamisia.
Sen vuoksi. Lukko.
Aihekki melkolailla turha

-Haize

Tags: