Kirjoittaja Aihe: Updaten ennakkotiedot & teaser kuvat  (Luettu 19253 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Shinry

• Addiktio vaivaa
  • *
    • www.tibia.com
Vs: Updaten ennakkotiedot & teaser kuvat
« Vastaus #25 : torstai 13 Heinäkuu - 2006 - 13:52 »
En kyl heti ensimmäisenä lähde tutkiskelemaan näit mestoja, ainakaan yksin :o
Koska ei mukavia muistoja on green djinn towerin kellareista, päätin mennä kaverin kanssa (master50-60) kattelee mitä sielt löytyy ni joha tuli ongelmii ku  pari efreettii summonas kipeesti djinnei ja eikä tietenkään mitään dwarven ringei ajateltu ottaa mukaan  :P

Varotuksen sana vaan kaikille jotka yksin lähtee seikkailee tuntemattomille maille :)

//Shinry
The shiny one.

Poissa Chaos Cactuar

• Konkari
  • *
« Vastaus #26 : torstai 13 Heinäkuu - 2006 - 14:15 »
itsekkin menin vahingossa PoHiin ja tuli giant spider mut pääsin karkuun ku se pooffas :/

Mut aika hienoi nää updatet, siis tuleeks rotwormeille uus skinni ihan kaikkialla?  :glare:

Tendotti

« Vastaus #27 : torstai 13 Heinäkuu - 2006 - 17:53 »
Olen Tendotti. Rakastan teitä kaikkia.

e. käyttäydyhän kiltisti
-Haize

Epäsopiva viestittely foorumeilla.

Käyttäjä käyttää epäsopivaa kieltä foorumeilla, kohta tulee bannia!
« Viimeksi muokattu: torstai 13 Heinäkuu - 2006 - 18:20 kirjoittanut Haize »

JohnnyBoy

« Vastaus #28 : torstai 13 Heinäkuu - 2006 - 17:54 »
Koitappa Tendotti käyttäytyä. Ei se sunkaan tibia tietous mitää päätä huimaavaa oo.

"Tendotti: mä oon korpad!"

LOL

Poissa Haize

• *
  • *
Re: Vs: Updaten ennakkotiedot & teaser kuvat
« Vastaus #29 : torstai 13 Heinäkuu - 2006 - 18:16 »
Siis ei vitun [ihastuttava ja rakastettava persoon] luuletko et jossain on uuden näkösii rottiksii ja jossai vanhoja en jaksa ees vastaa noin huohkeeseen kysymykseen ootko koskaan muute pelannut tibiaa?

Emme ole agressiivisia toisia kohtaan. Emmehän?

Onneksi olkoon. Olet voittanut banaanisoppaa.

ps. quotea on sensuroitu.

e. mutta koska banaanisoppa kaatui lattialle saamme tyytyä vain laihaan varoitukseen.
e2. mutta banaanisoppa kerättiin kulhoon ja saimme kasaan 3 päivää.
 :dry:

-Haize
« Viimeksi muokattu: torstai 13 Heinäkuu - 2006 - 19:12 kirjoittanut Haize »

Beva

« Vastaus #30 : torstai 13 Heinäkuu - 2006 - 18:21 »
Koitappa Tendotti käyttäytyä. Ei se sunkaan tibia tietous mitää päätä huimaavaa oo.

"Tendotti: mä oon korpad!"

LOL

Agreed! Jos oisin tendo nii en sanois mitään tollasta muille, ei oo nimittäin tendoilla varaa tollaseen. Sori ny vaa tendot

Poissa Zaurum

• *
    • Pure Pwnage
« Vastaus #31 : maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 18:53 »

Poissa Zaurum

• *
    • Pure Pwnage
« Vastaus #32 : maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 19:04 »
Listasin tähä mun mielestä hyviä,huonoja ja neutraaleja juttuja noissa uusissa muutoksissa:

+ eri tasolla olevia monsu spawneja ei voi blokkia
+ stamina, ei vaikuta minun elämää mitenkään, mutta hidastaa vähän PL ja BR acc sharettajia
+ voi matkustaa nopeammin kaupunkien välillä

* vain se kuka tekee eniten dmg monsuun voi loottia sen 10sec monsun taposta

- runejen ampuminen pelaajiin battle windosta -> hyvästi PvP
- runejen ja muiden käytettävien tavaroiden(mf?) bindaus hotkeyhin -> hyvästi PvP

Plussia tuli enemmän kuin miinuksia, mutta noi miinukset ovat kyllä paljon merkittävämpiä asioita  :confused:

JohnnyBoy

« Vastaus #33 : maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 19:08 »
Juu.. Tibiasta tuli wowimainen paska jossa pvp taidolla ei tosiaan ole enää mitään merkitystä. Elikkä kuka tahansa Matti Meikäläinen voi nyt voittaa kenenkä tahansa muun ja mä kun olin jo vähä ylpee omasta pvp:stäni.

Itteensähän pelaajat tästä saa syyttää ilman muuta.

Poissa Ycop

• *
  • *
« Vastaus #34 : maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 19:10 »
Knightilla blockkiminen on aika bullshittiä omasta mielestä...knightiksi halusin siksi että pääsisi katselemaan monsuja ekana..mutta isommilla hunteilla knightilla ei ole mitään saumoja päästä niitä aukomaan. Toisekseen staminan toiminnan tietää vasta kun sen näkee.

Niin sitten vielä tosta monsujen avaamisesta...kuinka moni tulee loottimaan monsujasi pvp maailmassa? <.<... toisekseen jos menee vaikka knight + mage tombissa...magen pitää availla kaikki monsut ja se on tuskaa magelle.
« Viimeksi muokattu: maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 19:15 kirjoittanut Ycop »

Poissa Ycop

• *
  • *
« Vastaus #35 : maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 19:22 »
Jos näin tulee oikeasti käymään....mä rupeen pallyks taikka jätän uuden servon väliin.

Poissa Scorched

• *
« Vastaus #36 : maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 19:28 »
Jep.. toi loottaus-systeemi vaikuttaa paskalta ainakin ton ilmotuksen perusteella, mutta lopultahan sen näkee vasta kun se on pelissä.
« Viimeksi muokattu: maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 19:31 kirjoittanut Scorched »
Let life take you by hand, not by throat.

Korpad

Uusi update teaser.
« Vastaus #37 : maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 19:29 »
No minä en mitään ala selittämään, lukekaa uutiset www.tibia.com

Ja tämän myötä lopetan tibian, eli en tule uuteen serveriin.

Poissa munkki-4-ever

• Wanha kirjailijamestari
  • *
  • strong
Vs: Uusi update teaser.
« Vastaus #38 : maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 19:37 »
eiks toi oo vähä yli reagointii? ainaha updateis on ,melkee satanu paskaa niskaa
 :confused:
Tommi:

ostin äskön premmy _D

ja juon kiljua täs

Poissa Forgoran

• Kirjailija
  • *
« Vastaus #39 : maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 19:38 »
Listasin tähä mun mielestä hyviä,huonoja ja neutraaleja juttuja noissa uusissa muutoksissa:

+ eri tasolla olevia monsu spawneja ei voi blokkia
+ stamina, ei vaikuta minun elämää mitenkään, mutta hidastaa vähän PL ja BR acc sharettajia
+ voi matkustaa nopeammin kaupunkien välillä

* vain se kuka tekee eniten dmg monsuun voi loottia sen 10sec monsun taposta

- runejen ampuminen pelaajiin battle windosta -> hyvästi PvP
- runejen ja muiden käytettävien tavaroiden(mf?) bindaus hotkeyhin -> hyvästi PvP

Plussia tuli enemmän kuin miinuksia, mutta noi miinukset ovat kyllä paljon merkittävämpiä asioita  :confused:

Jos toi on totta niin Tibia ei ole hauskaa enään.

Beva

« Vastaus #40 : maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 19:45 »
eiks toi oo vähä yli reagointii? ainaha updateis on ,melkee satanu paskaa niskaa
 :confused:

Ei todellakaa ole, stna tajuutko paljon tulee lisää pk ku voi ampuu suoraa battlewindowista? Ja kaikkee muuta paskaa, alkaa vituttaa ku CIP muuttelee tibiaa noitten cheattereiden mukaa ilman että ei näytä tajuavan sitä et se vaikuttaa muidenki pelaamiseen. En yhtään ihmettele jos tän jälkee serverreiden pelaajat online tippuu vaik 400:lla. Nyt kaikille aimbot, mitä seuraavaks ? Macro?  :rant: :dots: :chop: :Spank:

Enkä välttämättä minäkään tulee uuteen servuun, voipi olla et lopetan koko paskan ja pelaan WoW.

Poissa Forgoran

• Kirjailija
  • *
« Vastaus #41 : maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 19:49 »
Lopetan Tibian kans jos tuo tapahtuu.. Arvaa montako customer Tibia menettää?

Poissa munkki-4-ever

• Wanha kirjailijamestari
  • *
  • strong
« Vastaus #42 : maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 19:59 »
heikot sortuu elon tiellä, jätkä sen ku vaa porskuttaa... no ei vainen omapahan on asianne ::)
Tommi:

ostin äskön premmy _D

ja juon kiljua täs

Poissa Arcanius

• *
« Vastaus #43 : maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 20:08 »
Stamina. WTF?

Pitää olla offlinessa tunti että voit huntata 30 min jne.

Eli siis saat 1 stamina minuutin siitä että oot 2 minuuttia offlinessa. Staminan loppuunkulumisen jälkeen, et saa expaa monstereista kun tapat. Näin se on.

Omakin pelaaminen loppuu tähän updateen jos noi tulee. Ainakaan uuteen PVP servuun en tu, jos toi battlesysteemijuttu on.

Tendotti

« Vastaus #44 : maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 20:11 »
Awww noinko moni on lopettamas toi update on vituttava mut ei nyt iha lopetukse arvonen! vaikka siis toi runeupdate on kyl paska et vaa se näkee looti joka on tehny enite damaa! ja siis helvetti onko PGtyski kiellettyä hommaa ku tollanen saatanan stamina pitää tulla

Korpad

« Vastaus #45 : maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 20:15 »
Miettikääpä Infernaa ja Doleraa... Itte pelaan Infernassa, enkä tod. halua siitä samanlaista kuin Dolerasta. Kattokaapa tämä:

http://tibia.gamigo.de/forum/showthread.php?t=99587

Poissa Dispi

• Kirjoittelija
  • *
« Vastaus #46 : maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 20:51 »
"Nyt kun me ei noita aimbottereita pystytä kitkemään pois niin liitetään semmonen tähän clienttiin niin ei tarvii niistäkään murehtia." © CipSoft Team  :slap:

Nojoo, tosta teaserista on aika vaikee mitää positiivista löytää, mutta on ne updatet ennenkin paskoja ollut. Eiköhän noihinkin ajan mittaa totu tai ehkä jopa joskus mahdollisesti saattaa hyväksi havaita.  :o
« Viimeksi muokattu: maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 20:53 kirjoittanut Dispi »

Jazzbunny

« Vastaus #47 : maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 21:33 »
Paremmin toimvat hotkeyt tuskin haittaa ketään?

Eivätkä älykkäämmät laivakuskit peliä huononna, luulen?

No stamina tuskin vaikuttaa kehenkään, joka pelaa peliä normaalisti. Saat kuitenkin pelaa 42 tuntia putkeen, jonka jälkeen vasta rupeaa tulemaan sanktioita. Valittihan jengi soul pisteistäkin, mutta fakta on, että wandit ja kaupoista ostettavat runet on vähintäänkin nollanneet maagien soul piste rajoitukset.

Runejen ampuminen battle windowista. Nojoo tosta voi olla montaa mieltä. Toisaalta maagit pääsevät samaan tilanteeseen muiden hahmoluokkien kanssa, jotka ovat voineet hyökätä vihollisen kimppuun battle ikkunasta jo pitkään. Toisaalta osa pvp taidosta häviää, eikä maagien enää tarvitse treenata pvp ampumista lmm runeilla.

Toi loottauksen esto on ihan hyvä, jos joutuu hunttimaan tuntemaatomien knightien avustuksella. Tod näk knightitkin voivat aukaista ruumiin, mutteivat voi siirtää loottia, ennenkun 10sec on kulunut.
Orshabaalin yms tappaminen voi olla jatkossa jännä tapahtuma, kun blokkiva knight ei voi loottata ruumista :)

Eipä silti, toivoisin että joskus CIP tekisi esim v 7.0 serverin, oldskool pelaajille, nämä nykyiset pvp muutokset eri servereissä on vähän niinkun nähty jo...

Tendotti

« Vastaus #48 : maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 21:38 »
HEI en ajatellukkaa mut toiha on iha hyvä blokkerille siis paha mut ennenhä oli niin et blokkeri nyysi lootit nyt siihen tulee muutos, shootteri nyysii ne vaikka knikul oli kyl enemmä cappia  :slap:

no ehottaisin et tehtäis uus aihe ketkä tulee uuelle servulle ku näyttää et aika moni ois jäämäs pois..

Tendotti

« Vastaus #49 : maanantai 17 Heinäkuu - 2006 - 21:57 »
Itseasiassa noista Zaurumin mainitsemista +/- asiosta kaikki mun mielestä miinusta, ei helvetti.. millast täst tulee ku runet ammutaan battlesta ton vois kyl CIP peruu! ei tarvii mitää pvp skillejä eikä voi väistellä enää ...!!! tän updaten jälkee varmaa nousee magejen määrä taas lisää  :nugget:

Tags: