Kirjoittaja Aihe: läheltä piti-tilanteet  (Luettu 43114 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jorppis

Vs: läheltä piti-tilanteet
« Vastaus #25 : perjantai 08 Kesäkuu - 2007 - 23:52 »
oltiin kamujen kaa menos pk ja mentii ostaa runei ku joku 80ek (rs) juoksee sieltä :blush:
Aattelin että ei se tänne tuu nii sehä oli jo sisällä siinä kaupas ja sitte tuli viä pari muuta tyyppii yritti tappaa sen ek ja gfb:tä lens olisin kuollu ku oli about 20hp mut si painoin exura gran pohjaa ja selvisin siitäki ku joku teki exorin olin kattokaas sillei ettei se osunu :)

JohnnyBoy

« Vastaus #26 : perjantai 08 Kesäkuu - 2007 - 23:56 »
Kyllähän noita riittää vaikkei kuvia niinkää :D

Esim tässä pari päivää sitte tuli otettua muutamat UE:t vastaa ja parhaillaan jää vai 15hp. Sitte yks 130 masteri UE:tti mut onneks oli SSA kaulas nii en depannu, hetkee myöhemmin se koitti e-wavettaa ku kävin vähä härkkimässä ja jäi 1 hp :)

Sit on perus kans jotai dragon / hydra comboo et jääny ihan mustille koska manashieldi on nössöille ;D

Poissa wilspe

• Vakituinen raapustelija
  • *
  • *
« Vastaus #27 : lauantai 09 Kesäkuu - 2007 - 00:48 »
taas oli kuolema lähellä ku tää kikkis mut keskel kyklo spawnii  :confused: onneks selvisin

Mystican

« Vastaus #28 : lauantai 09 Kesäkuu - 2007 - 03:00 »
Hummm...Puolen tunnin sisään tällasta
Sain kickin keskel draggy spawnii, onneks se ei ollu kerenny respaa
Yks draggy vähä combos mua=2hp jäljellä
(OFFTOPIC:Loottasin toisen woin tänää)

eikä se tästä tuskin loppuyötä kohdin tuu helpottuu. Jos hyvä säkä käy niin downgradeen 2 lvls xD

Poissa Shinal

• Kirjailija
  • *
« Vastaus #29 : lauantai 09 Kesäkuu - 2007 - 09:19 »
Muistu just mieleen tällanen juttu pohista ku olin kattelemassa ku tyypit hunttii gsiä siellä templellä.
Päätin sitten lurettaa orc leaderin sihen templelle ja tappaa sen, lähdin alaspäin hakemaan sitä liideriä (se oli jo tapettu) koska luulin että gs oli jo tapettu mutta tietenkään se ei ollut tulin siis ylös siihen templen eteen niin gs re-targettaa minuun ja rupesin ihan paniikissa exura vita valmiina juoksemaan templeä päin mutta jotenkin juoksin sitten erästä puskaa päin ja gs summonasi poison spiderin eteeni blokkimaan ja gs tulee takaa päin, pahimmillaan oli 3 hp + 5 poison mutta  ehdin pistää vitaa, selvisin siitä koska gs targettas taas siihen joka sitä alun perin tappoi.

Poissa Amulii

• Kirjailija
  • *
  • .
« Vastaus #30 : lauantai 09 Kesäkuu - 2007 - 20:42 »
mul oli tänään ehkä joku 50hp kun clearasin elfeillä guest roomiin soolon, tuli lagi ja sit kun se lähti niin oli 100hp ja kerkes menee 50hp kun etin uh hotkeu key ;D;D

Poissa Bumba

• Kirjailija
  • *
« Vastaus #31 : lauantai 09 Kesäkuu - 2007 - 22:05 »
Mulla oli hauskaa 75 elitellä kun 150 ms tulee sylkee sdeit mhurei ja sit double ue :) En kylläkään kuollut, lähellä oli. Toinen ue raapas 742. :D

Torsti

« Vastaus #32 : maanantai 11 Kesäkuu - 2007 - 15:36 »
kikkailtii joskus vuonna miekka ja nakki dranin kanssa pohissa ku sillon pelailtii molemmat nihteillä. Oltii jotai lvl 30~ ja sit tietysti piti leikkiä siellä luolassa missä on se mino mage. Menin alas ja ammuin kai gfb.Sit sattu molemmat maget olla siin rappusten alapuolella hollilla ni tuun ylös sieltä luolasta hp jotaki 15 luokkaa ja energy päällä :D varmaa kaikista eniten läheltä piti.. Onhan nuita toki muitaki ollu mutta mun tuurilla ne on yleensä päättyny siihe että valkosta tekstiä on pukannu

Poissa Magetus

• Addiktio vaivaa
  • *
« Vastaus #33 : tiistai 12 Kesäkuu - 2007 - 10:37 »
Onhan mulla lähellä kuolema käyny  :nugget: kun joskus hunttasin drags niin se teki jonkun super sarjan ja mulle jäi jotain 8 hp:ta :unsure:. Onneks oli rappuset vieressä :clap2:
lol

Joukahainen

« Vastaus #34 : tiistai 12 Kesäkuu - 2007 - 14:18 »
Sain mun kngihtillä kerran kickit Ankrahmunin dragon lairilla. Siinä sitte tulin takasi ku aattelin että oon jo kuollu. Oli 36 hp ku tulin takas ja Dragoni hakkaamassa, ehin siinä sitte avata 2 bp että saan uhit esiin ja healata ku ei ollu tuota hotkey systeemiä vielä.

Sitte maagilla aina tunaroi ku joku monsu nakkaa kunnon combon ja ei jaksa tehä vitaa ku se on waste niin laittaa vaan grania, sitte ku pari kertaa meet punasilta keltasille ja takasin niin tulee mieleen että vois nakata sen vitan :p

Joukahainen

« Vastaus #35 : tiistai 12 Kesäkuu - 2007 - 14:19 »
Miks, ku o apukeinot? Kyl mä mainil expaan iha ite, mut näil noobcharoil ei millää jaksa. Ku botti tekee iha samat jutut ku sä, ni voi vaikka tätäki viestii ite kirjotella samal ku expataa.

Ne apukeinot voi sitte viedä sun maincharatki myöhemmin ku saat jonku  key loggerin.

Poissa Arcanius

• *
« Vastaus #36 : tiistai 12 Kesäkuu - 2007 - 14:26 »
Tänään piraateilla, 2 buccaneeriä ja 1 cutthroat. oli 15hp ja ~10 manaa. :] siitä vaa uh nopeeta, onneks selvisin.

Poissa Waltsu

• Wanha kirjailijamestari
  • *
« Vastaus #37 : tiistai 12 Kesäkuu - 2007 - 14:41 »
Miks, ku o apukeinot? Kyl mä mainil expaan iha ite, mut näil noobcharoil ei millää jaksa. Ku botti tekee iha samat jutut ku sä, ni voi vaikka tätäki viestii ite kirjotella samal ku expataa.

Ne apukeinot voi sitte viedä sun maincharatki myöhemmin ku saat jonku  key loggerin.

Usko jo, että mulla on 100% turvallinen botti -.-

Poissa rediz

• Varsinainen kirjailija
  • *
  • Pm jos EVE:tät
« Vastaus #38 : tiistai 12 Kesäkuu - 2007 - 15:34 »

Joidenkin on vain hankala uskoa moista. :>
Asus P6T .:. Intel I7 2.66ghz .:. 6Gb ram .:. nVidia GTX 285 1Gb .:. Spinpoint 1Tb

Joukahainen

« Vastaus #39 : tiistai 12 Kesäkuu - 2007 - 16:50 »

Miten todistat?
"Noku latasin sen turvalliselta sivulta!"
Mistä?
"Hmm, se tais olla joku www.goodbotandfreeitens.rebuplika.pl"

Siis miks joku nyt ylipäätään tekis turvallisen botin. Jos sillä on tarkotuksena huijata Tibiaa nii miks ei suaki?

Poissa Waltsu

• *
« Vastaus #40 : tiistai 12 Kesäkuu - 2007 - 16:55 »
Öö, riittääks jos pasteen sulle tähän minkätahansa rivin sen lähdekoodista? :)

Nii ja tohon kysymykseen, miks joku tekis turvallisen botin, ni kysykää sitä OsQu @ Quakenet

Joukahainen

« Vastaus #41 : tiistai 12 Kesäkuu - 2007 - 17:05 »

Nii ja tohon kysymykseen, miks joku tekis turvallisen botin, ni kysykää sitä OsQu @ Quakenet

Ei tarvi pastee. Ainoa botti mihin ehkä luottasin on Tibia BotNG, se vissiin maksaa 10e jos haluaa sen registered versionin. Käytätkö kenties sitä?

ville-v

« Vastaus #42 : tiistai 12 Kesäkuu - 2007 - 17:48 »
Ainoa botti mihin ehkä luottasin on Tibia Bot NG, se vissiin maksaa 10e jos haluaa sen registered versionin. Käytätkö kenties sitä?
Tässähän on havaittavissa selkeä logiikka.

Pörssiin listautuneen yhtiön voi huijaustapauksessa haastaa oikeuteen, joten tämän tekemä botti on turvallinen.

Itseäsi taas et voi haastaa oikeuteen jos varastat oman salasanasi, joten itse tehty botti ei voi olla turvallinen.

Poissa Waltsu

• *
« Vastaus #43 : tiistai 12 Kesäkuu - 2007 - 17:49 »
Joopa joo, alappa haastamaan sitten lord of waria oikeuteen siitä että pölli jossain pelissä sun acc ja pass, kun käytit hänen tekemää huojausohjelmaa. Järkeä saa, ja ehkä pitääkin käyttää

Jazzbunny

« Vastaus #44 : tiistai 12 Kesäkuu - 2007 - 18:36 »
Ei tarvi pastee. Ainoa botti mihin ehkä luottasin on Tibia BotNG, se vissiin maksaa 10e jos haluaa sen registered versionin. Käytätkö kenties sitä?
Kyllä mä luottaisin enemmän ohjelmaan, jonka lähdekoodi on minulla :) (Varsinkin jos olisin itse kääntänyt suoritettavan tiedoston, koska joku toinen on kääntäessään voinut lisätä sinne omaa koodiaan)

Kaikkein turvallisinta on olla käyttämättä mitään botteja. Meinaan siinä vaiheessa kun lähtee kamat tai accountti esim CIP toimesta, ei ole mitään väliä onko bot ohjelma ollut jonkun harrasteohjelma vai onko takana jotain "yritystä", sulla ei kuitenkaan ole mitään resursseja saada mitään hyvitystä mistään.

JohnnyBoy

« Vastaus #45 : tiistai 12 Kesäkuu - 2007 - 18:40 »
Jos tibia on niin kova päänvaiva että sitä ei voi pelata vain huvikseen, mihin se on tarkoitettu, voi mun mielestä olla yhtä hyvin pelaamatta. Mut joo kukin vetää tyylillään.

Poissa goofeyman

• Varsinainen kirjailija
  • *
    • last.fm
« Vastaus #46 : tiistai 12 Kesäkuu - 2007 - 18:55 »
nonii lukitten tän jos ei ala mennä topicciin takas tää keskustelu

Torsti

« Vastaus #47 : sunnuntai 17 Kesäkuu - 2007 - 15:17 »
Äskö oli suht likellä ku olin tortoiseilla -2 siellä jossaki ihan perällä ja tulee 77 ms mun 36 eliten kimppuu. Stealth ring sormee je uhia vaa. Se uueetti meikän täysistä hoopeista aina jonnekki red~ ja ammuskeli kivasti niit runeja ja olin iha varma etten selviä.. Mut sitte kuitekki pääsin sinne kilpparille eikä ees menny ku vähä reilu bp uheja :)

Deluze

« Vastaus #48 : sunnuntai 17 Kesäkuu - 2007 - 17:10 »
Eilen ku expailin tuolla ankin larva luolan scrabeilla nii sattu tulemaan masskickit ja ku pääsin sisälle nii oli 10 hpta jälellä.Äkkiä siotin itteni siinä ja selvisin pelkillä sydämen tykytyksillä  :biggrin:

Poissa Arska

• Konkari
  • *
« Vastaus #49 : maanantai 18 Kesäkuu - 2007 - 10:13 »
Eile meinas tulla tiukat paikat, ku olin alottelee bottaust rotwormeil, ja en jaksanu sit tappaa 3 rotwormii siit ympärilt, vaa latasin waypointtei, ni botti kaatu ja kaato samal tibia. Ku pääsin käynnis oleval mc:l inee, ni olin redeil. Muut, ei se hirvee läheltäpiti tilanne ollu, mut kuitenki aika lähel.
oke oke. Missäs pelaat? Alkaa turpakäräjät ..

Tags: