Kirjoittaja Aihe: läheltä piti-tilanteet  (Luettu 42765 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa goofeyman

• Varsinainen kirjailija
  • *
    • last.fm
läheltä piti-tilanteet
« : torstai 07 Kesäkuu - 2007 - 21:23 »
Eli kertokaas vähän näistä läheltä piti-tilanteista (kuvat vielä parempia). Itellä ollu aika montaki mut nyt muistuu vaan ko menin 20lvl knightillani quararaidia kattoon ja menin sinne alas loottaamaan niitä ruumiita ku luulin että se oli jo loppunu, nii sitte quaria spawnaa hulluna siihen ympärille enkä päässy tikapuille asti ko ne oli siinä tiellä :D jäi n. 50hp kun pääsin pois siitä ja silloinki predator scoutti peräs :P onneks yks kiltti persoona UH:tti minut ja tappo sen quaran<3 sitten lähinki aika nopeaa pois :D

Poissa freeitens

• Konkari
  • *
Vs: läheltä piti-tilanteet
« Vastaus #1 : torstai 07 Kesäkuu - 2007 - 21:47 »
joku lvl 85? 3x spawniin kurkistin

noin lvl 65? kai

lvl 51 tai 52 solo stylellä :p
:Q

Poissa wilspe

• Vakituinen raapustelija
  • *
  • *
« Vastaus #2 : torstai 07 Kesäkuu - 2007 - 22:03 »
ite loggasin suoraa  pk jengin keskelle mut jotenki onnistuin pelastamaan itteni :D

Poissa Chaos Cactuar

• Konkari
  • *
« Vastaus #3 : torstai 07 Kesäkuu - 2007 - 22:27 »
Olin lvl 47, fibulan rotworm luolassa tekemässä SD'eitä ja lurettelemassa Beholdereja.
Lurettaminen meni vähän överiksi silloin, kun ajattelin trapata beholderin nurkkaan parceleilla!
Samalla kun sain beholderin nurkkaan, huomasin olevani melkein ansassa, 6 skeletonin kanssa!...
Lähdin juoksemaan ylöspäin ja oikealle, etteivät skeletonit trappaa minua.
Menin nurkkaan, 3 skeletonia iski minua ja beholder myös, yritin tappaa skeletoneja, että pääsisin pois..
Mutta huomasin että minun kaikki manat menivät viimeiseen SD'seen ja en ollut syönyt ruokaa!
Joten panikoin siinä nurkassa, ja huomasin jo että kuolen kohta..
Sitten huomasin että minun yläpuolellani oli ovi! Juuri ja juuri jäi 32hp, ja sitten aukasin sen oven, laitoin kiinni ja odotin kaveriani pelastamaan minut.
Sitten kaverini tuli, tappoi beholderin ja käytti UH runen minuun.
Kiitos Trexp kun pelastit minut.
« Viimeksi muokattu: torstai 07 Kesäkuu - 2007 - 22:47 kirjoittanut Chaos Cactuar »

Poissa Jellow

• Varsinainen kirjailija
  • *
  • aikamoista
« Vastaus #4 : torstai 07 Kesäkuu - 2007 - 22:33 »
Olin lvl 45
Olin level 47 tuona aikana kun tämä tapahtui.

;( siis?

CC/: hups sama asia kahesti :) no olin kuitenkin 47.. kai  ;]
« Viimeksi muokattu: torstai 07 Kesäkuu - 2007 - 22:48 kirjoittanut Chaos Cactuar »
༼ ºل͟º༼ ºل͟º( ͡° ͡ ͜ ͡ʖ ͡ °)ºل͟º ༽ºل͟º ༽ 5 Men, 1 Dream, 9 eyebrows

Poissa munkki-4-ever

• Wanha kirjailijamestari
  • *
  • strong
« Vastaus #5 : torstai 07 Kesäkuu - 2007 - 22:35 »
mulla kävi äsken lähellä kun luin ttätä threadia ja reenasin kina rojektia, aattelin että mitähän mun läheltäpiti ukolle kuuluu, kun tsekkasin hpta oli 2 :P en kerenny nappaa ss kun piti heittää exuraa rännii...  :mad:
Tommi:

ostin äskön premmy _D

ja juon kiljua täs

Poissa Jellow

• Varsinainen kirjailija
  • *
  • aikamoista
« Vastaus #6 : torstai 07 Kesäkuu - 2007 - 22:37 »
Munkille tuodaan mitä pyydetään :D
Tällä kertaa se oli "läheltä piti" kuva. xD

Poissa Waltsu

• *
« Vastaus #7 : torstai 07 Kesäkuu - 2007 - 22:41 »
Eile meinas tulla tiukat paikat, ku olin alottelee bottaust rotwormeil, ja en jaksanu sit tappaa 3 rotwormii siit ympärilt, vaa latasin waypointtei, ni botti kaatu ja kaato samal tibia. Ku pääsin käynnis oleval mc:l inee, ni olin redeil. Muut, ei se hirvee läheltäpiti tilanne ollu, mut kuitenki aika lähel.

Poissa Jellow

• Varsinainen kirjailija
  • *
  • aikamoista
« Vastaus #8 : torstai 07 Kesäkuu - 2007 - 22:44 »
BOTTERI! Expaa ite :D

Poissa Waltsu

• *
« Vastaus #9 : torstai 07 Kesäkuu - 2007 - 22:48 »
Miks, ku o apukeinot? Kyl mä mainil expaan iha ite, mut näil noobcharoil ei millää jaksa. Ku botti tekee iha samat jutut ku sä, ni voi vaikka tätäki viestii ite kirjotella samal ku expataa.

Poissa Bumba

• Kirjailija
  • *
« Vastaus #10 : torstai 07 Kesäkuu - 2007 - 23:57 »
Joskus ku morganassa knightilla pelasin ni thaisin orc raidis olin ja luulin et oli loppunu ku ei ollu tullu uusii monsui johki melkee 10 min ja sit pärähtää viel 1 aalto ja jään keskelle, ei ollu hotkey sillo viel ni oli nii kiire uh etten kunnol kerenny laittaa ees atk niihi ni siin tuli sit uhei pari käytettyy enneku pääsin pois... oli siis joku 5-6 leader ja saman verta zerkkei ja 2 warlord kii, 6 monsuu ympärillä ku pääsin 2 puun vieree mut ainaku sai yhen tapettuu ni uutta tilalle. Se o tähä mennes pahin tilanne. Onha niit sit kumminki magella jossai heroilla tai bkoilla ku tulee kova hitti ni jääny just joku 20 hp se o ollu vaa se iha hetken kestävä mut tos knightil olin pitemmä aikaa siel trapis.

Poissa goofeyman

• Varsinainen kirjailija
  • *
    • last.fm
« Vastaus #11 : perjantai 08 Kesäkuu - 2007 - 00:04 »
ite olin joskus kauan aikaa sitte paladinia expaamas venoren trolleis, sitte tulee kauhee pk ryhmä, tappa jtn toista ja ite menin jonnekki piiloon toiseen päähän ja sitte ne kaikki tulee sinne ja käy päälle. siinä pyöritin niitä ja juoksin karkuun, sitte lähin toiseen päähän trollilas ja ne jotenki jäi jälkeen. oottelin siinä pz lock lähtöä ja naputin ctrl + Q ja just ku tuli eräs niistä pk'ista nii loggasin ulos (vaikka oon aika varma että näky pz lock siinä vielä :D)

Jage

« Vastaus #12 : perjantai 08 Kesäkuu - 2007 - 07:22 »
Kerran jäi noin 60hp kun yks jätkä tuli fire elementalil päälle, mut kerkesin just ja just dp....Sinne olisi mennyt minun kallisarvoinen eq, lvl, ml..

Poissa Perkules

• Addiktio vaivaa
  • *
  • Mapper
« Vastaus #13 : perjantai 08 Kesäkuu - 2007 - 10:50 »
Olin lvl 47, fibulan rotworm luolassa tekemässä SD'eitä ja lurettelemassa Beholdereja.
Lurettaminen meni vähän överiksi silloin, kun ajattelin trapata beholderin nurkkaan parceleilla!
Samalla kun sain beholderin nurkkaan, huomasin olevani melkein ansassa, 6 skeletonin kanssa!...
Menin nurkkaan, 3 skeletonia iski minua ja beholder myös, yritin tappaa skeletoneja, että pääsisin pois..
Mutta huomasin että minun kaikki manat menivät viimeiseen SD'seen ja en ollut syönyt ruokaa!
Sitten huomasin että minun yläpuolellani oli ovi! Juuri ja juuri jäi 32hp, ja sitten aukasin sen oven, laitoin kiinni ja odotin kaveriani pelastamaan minut.

Oisit ampunu sillä sd beholderia :P

Farca

« Vastaus #14 : perjantai 08 Kesäkuu - 2007 - 16:00 »

Olipa jännittävä tarina.  ::)

Poissa Rebah

• *
  • *
« Vastaus #15 : perjantai 08 Kesäkuu - 2007 - 16:13 »

Oikeesti jäi vain 1 hp mutta screen shot napin etsiminen tossa mielentilassa oli melko vaikeaa kohonneet sykkeen takia.. :)

▲ 
  ▲ ▲
Tibia.fi

Poissa Dran

• Varsinainen kirjailija
  • *
  • Ehtoota
« Vastaus #16 : perjantai 08 Kesäkuu - 2007 - 16:17 »
itellä ei iske mieleen yhtään tommosta muutaku päässy trapista pois  jälellä enään  1 mf ja uh enkä kuollu :d

Poissa Chaos Cactuar

• Konkari
  • *
« Vastaus #17 : perjantai 08 Kesäkuu - 2007 - 18:58 »
ainiin, tällainenki tuli  kerran.. 2 heroa oli alhaal oottamas ja combotti vähä :)

http://tibia.gamigo.de/forum/attachment.php?attachmentid=197205&stc=1
« Viimeksi muokattu: perjantai 08 Kesäkuu - 2007 - 19:00 kirjoittanut Chaos Cactuar »

Poissa Juide

• Melkeen GM
  • Varsinainen kirjailija
  • *
« Vastaus #18 : perjantai 08 Kesäkuu - 2007 - 19:29 »
onko tuol tibia.des joku kuva säilytys tila?

Mystican

« Vastaus #19 : perjantai 08 Kesäkuu - 2007 - 21:13 »
Voivoi, kun rupeis ottaan kuvia niin menis kova levy tukkoon :D Tulee koko ajan entistä vaarallisempia, mm. dragonit ja vamp läheltä piti tilanteet on meikäläisen arkea :P

Poissa goofeyman

• Varsinainen kirjailija
  • *
    • last.fm
« Vastaus #20 : perjantai 08 Kesäkuu - 2007 - 21:34 »
siks tää ei olekkaan media osastolla kun saa kertoa tilanteista ;P itellä ei koskaan tuu otettua kuvaa koska eihän sellasissa tilanteissa koskaan muista ku pitää pelastaa ittensä :D

Poissa xybetuks

• mc
  • Konkari
  • *
« Vastaus #21 : perjantai 08 Kesäkuu - 2007 - 21:39 »
no tänää oli kyl aika hyvä...
olin port hopes, huntin apes.. tääl ape mestas, kaikista eniten west/northwest torni, minkä 2 kerrokses on 1 merklin, ja 2 kongraa.. kävin siel, tapoin ne, en jaksanu healata, aattelin et regainaan manan / hp, ja teen exura.. no olin siinä oikees ylä nurkas, sit siel oikeel ylhääl oli toinen torni (ei näkyny ruudus), sieltä joku merklin heitti energyl jtn 60 ja firel jotai 70, jäi siinä sellaset 40-70 hp.. ::DD
Foliohatuthan täällä on kaikilla päässä, koska Marsista on löydetty ihmisenkaltaisten olioiden rakentamia asumuksia, mutta NASA on "hukannu" kuvat sieltä, Armstrongin kuukävely tehtiin studiossa ja WTC:n iskujen takana on jenkkihallitus.

Ai niin, ja sitten tosiaan toi Tibia.fi:n salaliitto kaikkien hakkeroimiseks. Jahvat tulloo, pois alta!

Poissa Sata kalus

• Varsinainen kirjailija
  • *
  • teh great sata
« Vastaus #22 : perjantai 08 Kesäkuu - 2007 - 21:42 »
Vihdoin mullekki kirjoitettavaa, harmi ettei ole SS.
  Joo elikkäs alotetaan nyt vaikka siitä minkä parhaiten muistan, elikkäs mentiin parin guildimembun kanssa tekemään Naginata questia.. Noh päästiin sinne cavelle niin Xacharia (Terkkuja ;DD) käskee summonittaa 2 DS:ää, melkein halusinki tehä niin.. Noh sitten hän kävi lurettaa ekan DL, no ylläri pylläri 1 hit ja toinen DS matalana. Sitten taisin lähteä sen perään ja vix luxittaa sen.. doh se kerros meni ihan hyvin, mutta sitten kun päästiin questioven taakse niin ongelmat alkoivat.. eka dl ropetettiin pistin sen visseillä vaikka Xacharia kuinka halusi, että taas summonittaisin 2 DS uudestaan (no waste plx, en summannu).. Siihen se kaatu, mutta sitten tuli toinen, ja aloin vissittää, kerkesin saada sen about keltasille (saylor veti bolttia siihen) niin sehän otti targetin muhun, aloin karjumaan Xacharialle ja toiselle blockerille "RES!! FUCKING EXETA RES IT".. sitten kuulu "dont have", olin vähän O_o WTF JAPAN.. noh siinä aikani viel yritin vissittää ja huomasin että manat alkaa loppua, yritin päästä karkuun mutta saylor pysy siinä ovella 8DD noh sitten Saylor alko SDttää DL ja minä myös.. saatiin kai punasille kun mun manat loppu, ekan kerran blackhp ja kerkesin healta, toisella sama, MUTTA kolmannella katoin jo että kuolin ja kerkesin löydä pöytään ja huutaa "Voi vittu!", mutta Xacharia kerkes healata minut.. taisin vielä kerran käydä punasilla kun saatiin se hengiltä... Siitä alkoi mun "missä vitussa sun exeta res" floodit 8DD
   Tämmöstä tällä kertaa, tuosta siis on kohtuu kauan jo aikaa, sillei että xacharialla on nykyään exeta res ja parikytlvl enemmä 8D Tuon oisin kyllä halunna nähä tibiaCAMiltä uusiks, mutta harmi kun ei ollu sillo tibiacamia viel. Ja aina kun kävin blackhp olin jotain 5-20hp tjms =) ei pahemmi kerenny katella..
this is my spawn so you betta leave
or my friend will come and keel
he will poke u in the ass
and make u cum so fast
you won't even notice
that your cum is all up on me
then im gonna rape ya big
with my massive black dick
I'll fuck you in your anus
and make you scream: HAIL SATA KALUS
(c) jhon doe<3

Korpad

« Vastaus #23 : perjantai 08 Kesäkuu - 2007 - 22:07 »
Lol ^^ mut kyl mä kuule vähän luulen et tibicam oli jo tuolloin :)

Poissa goofeyman

• Varsinainen kirjailija
  • *
    • last.fm
« Vastaus #24 : perjantai 08 Kesäkuu - 2007 - 22:42 »
nii mut satalla ei ollu koneella tibicamia sillon ;P

Tags: