Kirjoittaja Aihe: Jimin seikkailut  (Luettu 54484 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa maddog

• *
  • *
Vs: Jimin seikkailut
« Vastaus #550 : torstai 30 Huhtikuu - 2015 - 14:04 »
Siis Rookhan ihan paras mesta :P ... Ja näistähän tulee harvinaisuuksia, nyt kun sinne ei enää pääse. Huh huh.
You are never in the mood for nostalgia? Like looking at the 3 month old log files thinking about good ol' times?

Poissa xybetuks

• mc
  • Konkari
  • *
« Vastaus #551 : torstai 30 Huhtikuu - 2015 - 14:08 »
Siis Rookhan ihan paras mesta :P ... Ja näistähän tulee harvinaisuuksia, nyt kun sinne ei enää pääse. Huh huh.
Joo grimeil ei jimil käyny iha yhtä hyvä säkä.. Kyl tonne vanhaan rookkiin pääsee viel
Foliohatuthan täällä on kaikilla päässä, koska Marsista on löydetty ihmisenkaltaisten olioiden rakentamia asumuksia, mutta NASA on "hukannu" kuvat sieltä, Armstrongin kuukävely tehtiin studiossa ja WTC:n iskujen takana on jenkkihallitus.

Ai niin, ja sitten tosiaan toi Tibia.fi:n salaliitto kaikkien hakkeroimiseks. Jahvat tulloo, pois alta!

Poissa JimJuusto

• Enfriar anunciante
  • Kirjailija
  • *
  • *
« Vastaus #552 : torstai 30 Huhtikuu - 2015 - 14:52 »
Joo, ens kerralla paremmalla tuurilla :d ja joo pääseehä sinne rookiin viel, ei vaan löydy ainuttakaan järkevää syytä kenenkään mennä sinne.
Jim, eikä mikään marjanpoimia.

Poissa maddog

• *
  • *
« Vastaus #553 : torstai 30 Huhtikuu - 2015 - 19:05 »
Ai pääsee? Mä luulin että menee automaagisesti sinne Dawnporttiin...   :icon_bounce:
You are never in the mood for nostalgia? Like looking at the 3 month old log files thinking about good ol' times?

Poissa JimJuusto

• Enfriar anunciante
  • Kirjailija
  • *
  • *
« Vastaus #554 : torstai 30 Huhtikuu - 2015 - 23:10 »
Ai pääsee? Mä luulin että menee automaagisesti sinne Dawnporttiin...   :icon_bounce:

Joo sinne se menee automaagisesti mut siellä on npc jolle pitää puhuu että pääsee rookiin :d

Poissa maddog

• *
  • *
« Vastaus #555 : perjantai 01 Toukokuu - 2015 - 13:35 »

Joo sinne se menee automaagisesti mut siellä on npc jolle pitää puhuu että pääsee rookiin :d

No tulihan tämäkin selvitettyä sitten :D ... Oot varmaan duunannu noi kaikki questit ja taskit sataan kertaan mitä siellä on?

Poissa JimJuusto

• Enfriar anunciante
  • Kirjailija
  • *
  • *
« Vastaus #556 : perjantai 01 Toukokuu - 2015 - 13:53 »

No tulihan tämäkin selvitettyä sitten :D ... Oot varmaan duunannu noi kaikki questit ja taskit sataan kertaan mitä siellä on?

Joo, paitsi sitä jotai questia joka tais tulla joskus vuos sitte koska oon sen npc mukaan liian voimakas tekemään sitä, ja sit toi reppu addon puuttuu kans. 70 mino nahkaa on kertyny tässä vuosien aikana. Ja se mitä mä tuolla oikeestaan teenki on vaa että oon siellä mino hellissä ja tapan ne minot ja loggaan ulos xd ja sinne spawnaa joskus harvasen kerran se apprentice sheng jolta saa aina yhe mino nahan.

Tags: