Kirjoittaja Aihe: Banshee quest  (Luettu 12838 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ycop

• *
  • *
Banshee quest
« : sunnuntai 25 Kesäkuu - 2006 - 20:16 »
Olen kuullut jutttua että questi on todella pitkä ja vaikea. Questilla spawnaa warlock jokaisen questia tekevän eteen ja taakse 2 sq levyisessä käytävässä. Sitten questin lopussa jos kerran menee viimeiseen huoneeseen ja kuolee sinne ei pääsisi takaisin? Kellään omia kokemuksia kyseisestä questista?

Poissa Forgoran

• Kirjailija
  • *
Vs: Banshee quest
« Vastaus #1 : sunnuntai 25 Kesäkuu - 2006 - 22:10 »
Olen kuullut jutttua että questi on todella pitkä ja vaikea. Questilla spawnaa warlock jokaisen questia tekevän eteen ja taakse 2 sq levyisessä käytävässä. Sitten questin lopussa jos kerran menee viimeiseen huoneeseen ja kuolee sinne ei pääsisi takaisin? Kellään omia kokemuksia kyseisestä questista?

En ole itse tehnyt questia, mutta tietääkseni jokaisen ihmisen pitää blockia yksi Warlock. Ja ne jotka kuolevat viimeiseen huoneeseen niin pääsevät sinne uudestaan, mutta he jotka ovat tehnyt questin eivät pääse sinne enään. Toivottavasti tämä auttoi edes vähä. :)

Poissa Scorched

• *
« Vastaus #2 : sunnuntai 25 Kesäkuu - 2006 - 22:17 »
On tehty. Sanoisin, että yks parhaista questeista koko pelissä tai ainakin minä nautin sen tekemisestä suunnattomasti  :D

Tein sen lvl 61 royal paladinilla.
Let life take you by hand, not by throat.

Poissa Ycop

• *
  • *
« Vastaus #3 : sunnuntai 25 Kesäkuu - 2006 - 22:19 »
Teitkö  itse paljon vai oliko se pääasiassa läpi juoksemista?

Poissa Scorched

• *
« Vastaus #4 : maanantai 26 Kesäkuu - 2006 - 06:05 »
Kaikki ne 5 sealia on pakko tehä ite. Jos menee ensimmäisten joukossa niin pääsee tekeenkin jotain, mutta jos tulee siellä jälkiporukassa niin menee läpijuoksuks.
Mä menin luonnollisesti siellä kärkipäässä :D

Poissa Shinry

• Addiktio vaivaa
  • *
    • www.tibia.com
« Vastaus #5 : maanantai 26 Kesäkuu - 2006 - 16:31 »
Joo eli siis aikaa kuluu kyllä jonkun verran, joten kannattaa aikaa varata n.2-5 tuntia (riippuu ootko yksin tekemässä vai jonku porukan kanssa)

ja niin tosta viimesen huoneen jutusta en oo varma mutta mun mielestä se menee niin että vaikka kuoletkin sinne, pääset takaisin... mutta jos esim. juokset vain suoraan teleporttiin siinä questi huoneessa niin sitte ei oo takasin menemistä jos itemit jäi sinne. :)

Suosittelen menemään jollakin 5-15 henkilön porukalla ja ei kannata ottaa pelkästään knightei sinne mukaan koska kyllähän jonkun ne örrit pitää tappaakkin ;) ja jonkun näkönen liideri kannattaa ostaa mukaan joka on tehny kyseisen questin jo aikaisemmin ja joka osaa auttaa tekemään ne "seal:it" mutta huom. hän ei tule pääsemään itse questi huoneeseen jos on tehnyt questin aikaisemmin joten kannattaa porukas olla pari isompaa knightia blokkimas DL:ät sekä bansheet ja GS:ät ...

Jos on lisää kysyttävää kyseisest questist voin mielelläni avittaa :) Mutta nyt kyllä pitää lampsia autokouluun kuuntelemaan kuinka kuorma-autolla ajetaan  :o

//Shinry
The shiny one.

Poissa Larre

• Magus Extraordinaire
  • Konkari
  • *
« Vastaus #6 : keskiviikko 28 Kesäkuu - 2006 - 14:19 »
Itseltäni löytyy tibicam video kyseisestä questista, alusta loppuun, jos kiinnostaa! :)

P.S Kuorma-autoa ajetaan sivupeilejä tarkkailemalla! Näin ainakin opettajani tykkäsi hehkuttaa  :P
Larloch Doomspell - 91 MS Inferna (Retired)
Fzoul Chamberyl - 62 ED Obsidia (Active)

Poissa Scorched

• *
« Vastaus #7 : keskiviikko 28 Kesäkuu - 2006 - 18:34 »
Larre, olis mukava jos viittisit hostaa sen camin johonki. Ja tieto kyseisen camin client-numerosta olis myös mukava  :)

Poissa Shinry

• Addiktio vaivaa
  • *
    • www.tibia.com
« Vastaus #8 : keskiviikko 28 Kesäkuu - 2006 - 20:03 »
Joo mulla löyty 7.6 version TIBIcam WL sealista mutta siitä tuskin on hyötyä  :(

P.S Larre, eiks se ookkaa kaasu ja ratti jolla sitä "ajetaan" ;) Tiedän olen pilkun nussija välillä mutta ei sitä pidä ottaa niin tosissaan :)

//Shinry
The shiny one.

Poissa Larre

• Magus Extraordinaire
  • Konkari
  • *
« Vastaus #9 : keskiviikko 28 Kesäkuu - 2006 - 23:28 »
Joo mulla löyty 7.6 version TIBIcam WL sealista mutta siitä tuskin on hyötyä  :(

P.S Larre, eiks se ookkaa kaasu ja ratti jolla sitä "ajetaan" ;) Tiedän olen pilkun nussija välillä mutta ei sitä pidä ottaa niin tosissaan :)

//Shinry
Kumma miten oma opettajani aina kirkui 'JALKA POIS KAASULTA!!!!' kun vähän vauhtiin pääsi...johtopäätökseni on siis että sivupeilit on kaiken A ja O! :P

Ja tottahan toki voin mokoman hostata  :happy:

edit: Client version on 7.41, jos en aivan väärin muista.
« Viimeksi muokattu: torstai 29 Kesäkuu - 2006 - 06:10 kirjoittanut Larre »

Poissa Scorched

• *
« Vastaus #10 : sunnuntai 02 Heinäkuu - 2006 - 22:41 »
Varmistus: Camin client-versio on 7.41

Kiitokset Larrelle  :)

Poissa Veron

• Satunnainen raapustelija
  • *
  • *
« Vastaus #11 : torstai 23 Marraskuu - 2006 - 10:27 »
Itse kävin viikonloppuna kokeilemassa tätä questia, ja niinhän siinä kävi että melkein kuolin (jouduin blockimaan Wl:n 62 pallylla) ja kusin yhden tehtävän (white ja black pearl kohdan) ja wastesin kaikki runet ja tiimi teleporttas mut pois. Loppu tiimi sai kuitenki tehtyä questin loppuun.

Poissa Larre

• Magus Extraordinaire
  • Konkari
  • *
« Vastaus #12 : torstai 23 Marraskuu - 2006 - 11:36 »
Ei oo kovinkaan kiva kohta se missä warlockkeja tulee iha homona :p

Poissa Ycop

• *
  • *
« Vastaus #13 : torstai 23 Marraskuu - 2006 - 11:41 »
Mä just laskeskelin kun en oo viekään tehny koko questia et vois mennä jollain 3-5 henkilön porukalla vaan chillimään koko kuestin tässä jossain esim joululomalla...:)

Poissa Shinry

• Addiktio vaivaa
  • *
    • www.tibia.com
« Vastaus #14 : torstai 23 Marraskuu - 2006 - 17:23 »
Mä just laskeskelin kun en oo viekään tehny koko questia et vois mennä jollain 3-5 henkilön porukalla vaan chillimään koko kuestin tässä jossain esim joululomalla...:)

Se on melko simppeli tommoselle 100+ magelle ;) (Oon nähny pari videoo missä about 100-120 maget hunttaa yksin siel, mut tosin se tais olla aikaa ennen tätä manafluid soopaa)

Kuhan on tarpeeks runeja/manoi mukana ja blokkeri ni sealit on melkko helppoja, tosin viimenen huone voi olla sitte ihan toinen juttu...
Ei siin questis mitää ihmeellisen vaikeeta ole muutaku just viimene huone ja sitte se missä Queen of banshees on.

Paljon siistimpäähän se on mitä pienemmällä porukalla meet :) Muistappa videoida jos teet pikku porukalla voisin vaikka kattoakkin sen  ::)

//Shinry
The shiny one.

Poissa Larre

• Magus Extraordinaire
  • Konkari
  • *
« Vastaus #15 : torstai 23 Marraskuu - 2006 - 20:15 »
ei se viimenenkään huone mikään hirveen vaikee oo, vaikka sitte soolona...mana shield päälle ni pystyy hyvin sdllä clearaamaan. warlock sealiin tarvii sen blockkerin, ja uettaja ois hyvä olla siihen banshee queen huoneeseen..

Poissa Brio

• Addiktio vaivaa
  • *
« Vastaus #16 : perjantai 24 Marraskuu - 2006 - 17:19 »
Kyllä mä ajattelin olla se blokkeri... :)
Hyvät jatkot vain. Tämä osa elämästäni ohi.

Poissa munkki-4-ever

• Wanha kirjailijamestari
  • *
  • strong
« Vastaus #17 : perjantai 24 Marraskuu - 2006 - 19:01 »
ja lvl pitää olla 60?  :bounce:
Tommi:

ostin äskön premmy _D

ja juon kiljua täs

Damier

« Vastaus #18 : perjantai 24 Marraskuu - 2006 - 19:59 »
khyl pitää..

Mirkokas

« Vastaus #19 : lauantai 25 Marraskuu - 2006 - 19:37 »
ei se viimenenkään huone mikään hirveen vaikee oo, vaikka sitte soolona...mana shield päälle ni pystyy hyvin sdllä clearaamaan. warlock sealiin tarvii sen blockkerin, ja uettaja ois hyvä olla siihen banshee queen huoneeseen..

Soolo on hieman hankala jos monsut on kävelleet siihen viereen, sillon voi tulla kova paikka paremmallekin magelle :P ja mitä tulee tohon banshee queen huoneeseen, niin itsekin pelkäsin sitä aika paljon, mutta kun nyt olen sen pari kertaa clearannut niin huomasin sen että lvl 120 nihti voi jäädä sinne alas blockimaan, ja sitten melkeen kuka vaan voi yksin tulla ja sd:ttää ne bansheet. Eli ei mikään suurempi vaiva :)

Poissa Sepfi

• Ein Waschbär
  • Konkari
  • *
  • Eipäjaa.
« Vastaus #20 : sunnuntai 26 Marraskuu - 2006 - 15:19 »
Joo Banshee questistä... itse säädin sen ollessani lvl 65 Knight [Facc vieläpä  :glare:] päälle 120 EK:n johdolla. Oli semmonen about 25 tyypin team, epämääränen lukumäärä keskeytti ja lopuksi 3 kuoli (Itse selvisin eikä mennyt kuin 3 Bp Uh's). Se oliki kyl säätöö... mut täs pari päivää sitten katoin camin, jos tyypit ampu energy fieldei siel vikas huonees, eikä muutaku pari bansheet ja gs päässy kimppuu  :D Et sitä taktiikkaa suosittelen lämmöl, saattaapa säästyä runeja (Ja exp:ä)

Poissa Brio

• Addiktio vaivaa
  • *
« Vastaus #21 : sunnuntai 26 Marraskuu - 2006 - 20:54 »
joo tiedän, mutta non-pvp:ssä ne kestää aika vähän aikaa. Meinaan pg:ttää itteni varmaan lvl 100:ksi ja sitten tehdään se.
Hyvät jatkot vain. Tämä osa elämästäni ohi.

Poissa Larre

• Magus Extraordinaire
  • Konkari
  • *
« Vastaus #22 : maanantai 27 Marraskuu - 2006 - 18:52 »

Soolo on hieman hankala jos monsut on kävelleet siihen viereen, sillon voi tulla kova paikka paremmallekin magelle :P ja mitä tulee tohon banshee queen huoneeseen, niin itsekin pelkäsin sitä aika paljon, mutta kun nyt olen sen pari kertaa clearannut niin huomasin sen että lvl 120 nihti voi jäädä sinne alas blockimaan, ja sitten melkeen kuka vaan voi yksin tulla ja sd:ttää ne bansheet. Eli ei mikään suurempi vaiva :)

Totta, mutta jos niistä on suurin osa siellä missä pitäisikin, niin ei siinä kovin vaikeeta luulisi olevan mana shieldi päällä sd/ewave tai mitä nyt sitten keksiikin, kun sellaset kätevät rappuset siihen on laitettu. :)

Ja kyllä Ycopilla löytyy se aina-niin-hyödyllinen poison storm taika!

(joka ei kylläkään taida toimia ainooseenkaan huoneessa lymyilevään örriin..)

Poissa Ycop

• *
  • *
« Vastaus #23 : maanantai 27 Marraskuu - 2006 - 19:05 »
Kyllä kyllä, ylistäkäämme hetken druideja :P no mutta iki-ihana wlock menee helposti, sio + sd + burst, bansheissakin menee sio + burst + explo :)

Mirkokas

« Vastaus #24 : maanantai 27 Marraskuu - 2006 - 20:43 »
Viimesessä huoneessa niistä portaistahan ei ole mitään hyötyä, kun et pysty niitä palaamaan takas :P Banshee queenillä kyllä

Poissa Larre

• Magus Extraordinaire
  • Konkari
  • *
« Vastaus #25 : tiistai 28 Marraskuu - 2006 - 19:01 »
Ai, sitä en tiennytkään, kun en koskaan yrittänyt takasin ylös mennä ;p

Poissa Dragon slayer

• Kirjailija
  • *
« Vastaus #26 : sunnuntai 28 Tammikuu - 2007 - 21:32 »
jeb oon ite kattonut vierestä kun mun veli teki sen 65 rp yks parhaista katottavista tehtävistä vain 4 selvisi mun veljen lisäks. :sly:

Poissa munkki-4-ever

• Wanha kirjailijamestari
  • *
  • strong
« Vastaus #27 : sunnuntai 28 Tammikuu - 2007 - 22:20 »
mikä on veljes charan nimi?  :bounce:
Tommi:

ostin äskön premmy _D

ja juon kiljua täs

Ihme Mies

« Vastaus #28 : sunnuntai 28 Tammikuu - 2007 - 22:36 »
Kävin eilen auttamassa jotain tiimiä kyseisessä questissa ja sen voin kokemuksella sanoa että jos tiimissä on liikaa porukkaa tai muutama semmonen jotka ei älyä yksinkertaisia käskyjä kuten: stop tai wait, questista ei tule mitään. Mutta kyllä me vietiin se quest loppuun saakka kunnialla ja muutamalla (kymmenellä) hermoromahduksella, kukaan ei edes kuollu sinne viimeseen huoneeseen. Oli kyllä viimenen kerta ku lähen auttamaan ketään siinä :D

En siis ite tehny tota questia noiden kanssa.

Ne sealit kannattaa tehdä pienemmissä porukoissa ettei tarvi säätää niin paljon :D

Joukahainen

« Vastaus #29 : lauantai 10 Helmikuu - 2007 - 17:58 »
Itseä vähän jäi harmittamaan ku yks teami kävi tekee sen ja olin sillon lvl 59 :(
En oo itsekään vielä tehny mutta mielelläni tekisin kyllä .

Mirkokas

« Vastaus #30 : lauantai 10 Helmikuu - 2007 - 18:02 »
Kävin eilen auttamassa jotain tiimiä kyseisessä questissa ja sen voin kokemuksella sanoa että jos tiimissä on liikaa porukkaa tai muutama semmonen jotka ei älyä yksinkertaisia käskyjä kuten: stop tai wait, questista ei tule mitään. Mutta kyllä me vietiin se quest loppuun saakka kunnialla ja muutamalla (kymmenellä) hermoromahduksella, kukaan ei edes kuollu sinne viimeseen huoneeseen. Oli kyllä viimenen kerta ku lähen auttamaan ketään siinä :D

En siis ite tehny tota questia noiden kanssa.

Ne sealit kannattaa tehdä pienemmissä porukoissa ettei tarvi säätää niin paljon :D

Vai hermoromahdus... itse et vissiin viettänyt PoIssa 10h, ja se porukka oli levelistä huolimatta osittain aivan yhtä toivotonta kun average PL Banshee quest team :D

Poissa Windy

• Fail Windy is fail
  • Vakituinen raapustelija
  • *
  • Abbomabibibibibi
« Vastaus #31 : torstai 11 Syyskuu - 2008 - 13:59 »
Mun mielestä tää Q on ihan turhaa touhua... Liian pienet Priset ja liian pitkä koko *****

Jos et ole huomannut niin questien ainut idea ei ole se palkinto. Voisit lopettaa spammailun kiitos /Waltsu

« Viimeksi muokattu: torstai 11 Syyskuu - 2008 - 14:07 kirjoittanut Waltsu »

▲▲

Torsti

« Vastaus #32 : torstai 11 Syyskuu - 2008 - 16:56 »
No kyl mulle ainaki levelil 60 varmaa maistuis ilmaset bohit +30k~ arvosta muuta rojua

Poissa Johtaja Seppä

• Konkari
  • *
    • Last.fm
« Vastaus #33 : torstai 11 Syyskuu - 2008 - 19:25 »
Vastantaan ny vanhaan topicciin :D

Itte pidän/pidin tosta questista niin paljon, että oon kerran ollu "seuraajana" mukana joskus 70 levusena, sillonkin kyllä yuli niitä wl blokittua koko teamille, eli joku 20. Sitten olin tossa alkukesästä yhtenä main teamin jäsenensä mukana, toi uutta ulottovuutta questin tekoon kun sai paimentaa niitä noboja jotka ei ymmärtäny englantia, ja ny on ollu suunnitteilla 1 kaverin kans että voitais hostatase questi, sääs nähdä että tuleeko siitä mitään sitten.

Mutta toi koko questi kans näyttää sen kuinka hianoja questeja cippi osaa vääntää, ja sen että ennen wikiaa kestin tekijät oli rautaa.

E: V nojoo, olihan niitä, tarkotin lähinnä että ne jotka teki noi kestit ekoja kertoja :P
« Viimeksi muokattu: perjantai 12 Syyskuu - 2008 - 10:03 kirjoittanut Johtaja Seppa »

Poissa Oijoi

• poland
  • Varsinainen kirjailija
  • *
  • *
« Vastaus #34 : torstai 11 Syyskuu - 2008 - 22:00 »
oli niitä spoiler sivuja enne tota wikiaaki

kai ton banshee questin vois joskus vääntää, uus chara jo lvl 60 ;]
22:20 You see an engraved wedding ring.
Aivan Tajuton Lerssi & Liukuvoide forever - married on Oct 23, 2012.

Poissa Dalatrion

• mögee
  • Konkari
  • *
« Vastaus #35 : lauantai 25 Lokakuu - 2008 - 12:42 »
Ite pitäs tää tehä ny jossai välis, vähä laiska ollu ku ny jo 88 lvl eikä vieläkää tehty :D eiköhä tääki mennä sellasella 5~ hengen porukalla ku liika on liikaa  :blush:

Poissa heebo

• Varsinainen kirjailija
  • *
  • *
« Vastaus #36 : lauantai 25 Lokakuu - 2008 - 14:35 »
Meil oli ihan v*tun fail banshee quest vähä aikaa sitte. Meit oli 5, joist yks kuoli wl sealii ku ei tajunnu pitää manashieldii ku oli healaamas knightii ja sit toinen otti orchiarlum(?) pearlin eikä white pearlii messii :D
Jos toi charojen resetointi tapahtus ni Brasiliassa ja Puolassa itsemurhaluvut pomppais samana päivänä ennätys lukemiin.

19:58 Master Argolan [198]: Any tutors online?
19:58 Naruto Uzumaki Rasengan [38]: whats up?
19:59 Master Argolan [198]: finally
19:59 Naruto Uzumaki Rasengan [38]: ;o?
19:59 Naruto Uzumaki Rasengan [38]: pl?

Poissa KaЯva

• ★★★★★
  • Kirjailija
  • *
  • ★★★★★
« Vastaus #37 : maanantai 20 Huhtikuu - 2009 - 22:06 »
itekki kiinnostais tehä toi kesti.. mut ei oo oikee porukkaa auttaa sitä ku muut kaverit tehny jo sen :P
23:27 Eslamic Thunder [24]: he run
23:28 Eslamic Thunder [24]: i no like player can run
23:28 Eslamic Thunder [24]: he make me angery

Poissa Oijoi

• poland
  • Varsinainen kirjailija
  • *
  • *
« Vastaus #38 : tiistai 21 Huhtikuu - 2009 - 17:31 »
mee jonku forum teamin kanssa ja maksa 5k ;)
22:20 You see an engraved wedding ring.
Aivan Tajuton Lerssi & Liukuvoide forever - married on Oct 23, 2012.

Poissa Duudee

• Konkari
  • *
    • http://i36.tinypic.com/dmwqhv.gif
« Vastaus #39 : tiistai 21 Huhtikuu - 2009 - 17:35 »
kerää mielummin iso porukka ja mene se tiimillä, mää en tue servicejä !
http://koti.phnet.fi/santamik/sexophone.swf
Mä oon kyl rookissa joskus one hitannu rotan ;O
Rookicharalla kahdella iskulla rotta kuoliaaksi  8)
tibia.fi rajut adminit.

Poissa heebo

• Varsinainen kirjailija
  • *
  • *
« Vastaus #40 : tiistai 21 Huhtikuu - 2009 - 18:03 »
Ton questin tekemiseen tarvii 2 ihmistä ei sen enempää..
Jos toi charojen resetointi tapahtus ni Brasiliassa ja Puolassa itsemurhaluvut pomppais samana päivänä ennätys lukemiin.

19:58 Master Argolan [198]: Any tutors online?
19:58 Naruto Uzumaki Rasengan [38]: whats up?
19:59 Master Argolan [198]: finally
19:59 Naruto Uzumaki Rasengan [38]: ;o?
19:59 Naruto Uzumaki Rasengan [38]: pl?

Poissa -Verkkor-

• Addiktio vaivaa
  • *
« Vastaus #41 : tiistai 21 Huhtikuu - 2009 - 22:31 »
ite vetelin kamun kaa warlock seal kuoltiin molemman eka sit vedetiin koko quest loppuun

vinkki ropee warlocks ja tapa ja samaa rataa niin kauan ku ne on delannu mut jos on iso team niin ihan sama

Poissa KaЯva

• ★★★★★
  • Kirjailija
  • *
  • ★★★★★
« Vastaus #42 : perjantai 24 Huhtikuu - 2009 - 21:00 »
nii. en oikee tie :P

Poissa KaЯva

• ★★★★★
  • Kirjailija
  • *
  • ★★★★★
« Vastaus #43 : keskiviikko 17 Kesäkuu - 2009 - 20:17 »
ASD Tein kyseisen kestin pari vk sit... tiimi oli iha kujalla. eka meni 3h ku ooteltii blockerii >.> sitte yks niist sanoo et sen kaveri haluu tulla mukaa, ooteltii sitä joku vartti pari... sitte ne magic wallit tuli takas (siin alus) no mut kyl siit selvittii :D mut sit vikas roomis, jätkät rushaa keskelle kaikki kuolee paitti mää =) pirun kiva kokemus oli ^.^

Tags: