Kirjoittaja Aihe: Tibia Windows Visvalla  (Luettu 11970 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rediz

• Varsinainen kirjailija
  • *
  • Pm jos EVE:tät
Vs: Tibia Windows Visvalla
« Vastaus #25 : perjantai 25 Toukokuu - 2007 - 00:03 »
Tai laitteen valmistajan sivuilta käyt itse etsimässä. :) Ei se kovin hankalaa ole, toinen ok paikka kattoa on mbnetin ajuri apajalta.
Asus P6T .:. Intel I7 2.66ghz .:. 6Gb ram .:. nVidia GTX 285 1Gb .:. Spinpoint 1Tb

Xiimor

« Vastaus #26 : perjantai 25 Toukokuu - 2007 - 15:57 »
Pelkkä päivitys ei riittäny ;o joo näytönohjaimen ajureita meinasin. Nvidia Geforce 6015 tai joku tollanen =D

Poissa rediz

• Varsinainen kirjailija
  • *
« Vastaus #27 : perjantai 25 Toukokuu - 2007 - 16:39 »
uusin directx kanssa laitettu? taitaa ollu joku 9. jtn...
Asus P6T .:. Intel I7 2.66ghz .:. 6Gb ram .:. nVidia GTX 285 1Gb .:. Spinpoint 1Tb

Poissa Waltsu

• Wanha kirjailijamestari
  • *
« Vastaus #28 : lauantai 26 Toukokuu - 2007 - 01:49 »
Tai laitteen valmistajan sivuilta käyt itse etsimässä. :) Ei se kovin hankalaa ole, toinen ok paikka kattoa on mbnetin ajuri apajalta.

En lähtis ettimään uusimpia ajureita ajuri apajalta. Siellä on kyllä ajureita, mutta ei ole ihan uusinta uutta :)

Poissa rediz

• Varsinainen kirjailija
  • *
« Vastaus #29 : lauantai 26 Toukokuu - 2007 - 11:07 »

En lähtis ettimään uusimpia ajureita ajuri apajalta. Siellä on kyllä ajureita, mutta ei ole ihan uusinta uutta :)

Mjoo voi hyvinkin olla näin, kun ei ole itte tullut tosiaan vähään aikaan käytettyä sitä, aina suoraan valmistajien sivuilta hakenut kun tarvetta on ollut. Ajattelin vain, että tuolta voisi olla helpompaa / selvempää etsiä... Mutta jos ne eivät ole niin up-to-date niin ei välttämättä sieltä sitten kannata etsiä.

Poissa Waltsu

• *
« Vastaus #30 : lauantai 26 Toukokuu - 2007 - 20:18 »

Mjoo voi hyvinkin olla näin, kun ei ole itte tullut tosiaan vähään aikaan käytettyä sitä, aina suoraan valmistajien sivuilta hakenut kun tarvetta on ollut. Ajattelin vain, että tuolta voisi olla helpompaa / selvempää etsiä... Mutta jos ne eivät ole niin up-to-date niin ei välttämättä sieltä sitten kannata etsiä.

Jep, juuri tuo on paras tapa, eli suoraa valmistajan kotisivuilta :)

kokkola warrior

« Vastaus #31 : tiistai 16 Lokakuu - 2007 - 19:26 »
mä taas en ladannu mitää ajureit ynm. mietittiin viikko kamun kaa et miten saadaan toimiin niin  laitettiin sitten että vain järjestelmänvalvoja voi käyttää  sitä ohjelmaa--->se toimii nykyää vaa jos meen äidin käyttäjä tunnuksella ja viel ku on kaikki salasana jutut ja ynnä muut ärsyttävät jutut, aina pitää kysyy salasana ku haluu pelata tibiaa  :nugget:  :D

Veikka

« Vastaus #32 : tiistai 23 Lokakuu - 2007 - 10:41 »
Itselläni on aivan samanlainen ongelma kuin kuvassa ylempänä. Korjasin asian vaihtamalla consolen graffa asetuksista Directx9 -> OpenGL/Directx5

Ja tämä ongelma ilmenee minulla sekä veljelläni Nvidian ohjaimilla. Atin näyttiksellä ei mitään probleemaa  :o

kokkola warrior

« Vastaus #33 : torstai 25 Lokakuu - 2007 - 17:04 »
Vie aikansa että saa ton toimiin  :confused: varsinki jos ekaa kertaa laitat tibiaa vistalle.

PullaSorsa

« Vastaus #34 : tiistai 30 Lokakuu - 2007 - 19:00 »
mulla pätkii tibia vistalla, oon koittanu säätää niitä advanced optionseja mut ei auta -.-

Poissa Waltsu

• *
« Vastaus #35 : keskiviikko 31 Lokakuu - 2007 - 01:25 »
No koita säkin ladata uusimmat näyttiksen ajurit... Jos vaikka toimis, vai meinaatko että se lagailee?

PullaSorsa

« Vastaus #36 : keskiviikko 31 Lokakuu - 2007 - 12:40 »
mulla on kaikki uusimmat, ku kone ostettii just 2 viikkoo sitte... ei se lagaa ;s

Poissa Sata kalus

• Varsinainen kirjailija
  • *
  • teh great sata
« Vastaus #37 : keskiviikko 31 Lokakuu - 2007 - 15:39 »
se, että kone on 2 viikkoa sitten ostettu ei sano sitä etteikö sitä pitäisi päivittää hetinmiten. Usein se juuri on niin että uutta konetta ei ole niin kauheasti päivitetty.
this is my spawn so you betta leave
or my friend will come and keel
he will poke u in the ass
and make u cum so fast
you won't even notice
that your cum is all up on me
then im gonna rape ya big
with my massive black dick
I'll fuck you in your anus
and make you scream: HAIL SATA KALUS
(c) jhon doe<3

Poissa Waltsu

• *
« Vastaus #38 : keskiviikko 31 Lokakuu - 2007 - 23:46 »
Niin just, eli päivitä näyttiksen ajurit ihmeessä... Ne ajurithan voi olla vaikka ihan ensimmäiset mitä on sille tehty.

kokkola warrior

« Vastaus #39 : torstai 01 Marraskuu - 2007 - 12:59 »
ehkäpä pitäis ladata  :confused: tosin kyl tää lagii aika paljon pleatessa ja kaiken lisäks ku meillä on niin suuri näyttö niin näkyy hassusti kaikki jutut ynm.  :laugh:

Poissa Waltsu

• *
« Vastaus #40 : perjantai 02 Marraskuu - 2007 - 00:25 »
No ei se siitä isosta näytöstä johdu vaan sun näyttiksen ajureista. Käyppä lataamassa ne

kokkola warrior

« Vastaus #41 : maanantai 05 Marraskuu - 2007 - 09:22 »
ku vertaa mun naapuriin niin sillä näkyy ihan puhtaasti kaikki jutut.  ukot ei oo hassun näkösiäkään.  :laugh: vaikka sillä on xp, mulla on vista  :nugget:

kokkola warrior

« Vastaus #42 : maanantai 05 Marraskuu - 2007 - 16:21 »
ku vertaa mun naapuriin niin sillä näkyy ihan puhtaasti kaikki jutut.  ukot ei oo hassun näkösiäkään.  :laugh: vaikka sillä on xp, mulla on vista  :nugget:

mikkä ajurit lataan tähän   koneesee tältä sivulta   :/
http://www.mbnet.fi/ajuriapaja/lista.asp?Valmistaja=174&Type=3&OS=13
testasin tota alimmaista mutta se ei anna laittaa sitä.

apu olis tarpeen  :confused:

Rayzex

« Vastaus #43 : torstai 14 Helmikuu - 2008 - 08:37 »
Eiks Vista tue xp:tä?

Pitäis vissii kyllä, mutta (yllätys yllätys m$) aina ei niin ole, että jotkut xp:ssä toimivat ja xp:lle tehdyt ohjelmat eivät toimi vistassa.
Mutta hyvä jos pelaa, ajattelin vaan ihan tulevaisuuden varalle jos tulee jossain vaiheessa hommattua vista uuden koneen yhteydessä.

Wowi ei toimi kunnolla vistas.... ja on niitä muitaki

Poissa Oijoi

• poland
  • Varsinainen kirjailija
  • *
  • *
« Vastaus #44 : torstai 14 Helmikuu - 2008 - 12:24 »
Aika vanhoja viestejä lainasit + edellinen viesti tässä aiheessa Maanantai 05 Marraskuu - 2007 - 16:21
22:20 You see an engraved wedding ring.
Aivan Tajuton Lerssi & Liukuvoide forever - married on Oct 23, 2012.

Rayzex

« Vastaus #45 : torstai 14 Helmikuu - 2008 - 15:04 »
Aika vanhoja viestejä lainasit + edellinen viesti tässä aiheessa Maanantai 05 Marraskuu - 2007 - 16:21
juu mut tuli ny mielee

Torsti

« Vastaus #46 : torstai 14 Helmikuu - 2008 - 16:59 »
kyl mulla ainaki wowi vistassa ihan moitteettomasti pyörii.. ja tibia kans, ei mitää ongelmia oo ollu vielä. Alussa oli vaa aika hankala tottua tähän xp:n jälkeen.

Rayzex

« Vastaus #47 : torstai 14 Helmikuu - 2008 - 17:02 »
kyl mulla ainaki wowi vistassa ihan moitteettomasti pyörii.. ja tibia kans, ei mitää ongelmia oo ollu vielä. Alussa oli vaa aika hankala tottua tähän xp:n jälkeen.

no kyl se meilläki iha ok toimii mut aion niitä video setuppei muokata nii sit kait toimii paremmi

Poissa Arska

• Konkari
  • *
« Vastaus #48 : torstai 14 Helmikuu - 2008 - 19:24 »
Eiks Vista tue xp:tä?

Pitäis vissii kyllä, mutta (yllätys yllätys m$) aina ei niin ole, että jotkut xp:ssä toimivat ja xp:lle tehdyt ohjelmat eivät toimi vistassa.
Mutta hyvä jos pelaa, ajattelin vaan ihan tulevaisuuden varalle jos tulee jossain vaiheessa hommattua vista uuden koneen yhteydessä.

Wowi ei toimi kunnolla vistas.... ja on niitä muitaki
MIten tibia liittyy wowiin? Loppu offtopic!

BumBum

« Vastaus #49 : torstai 22 Toukokuu - 2008 - 07:10 »
Meikäläinen pelaa kotona windows 2000 en ollenkaan tyytyväinen kun vaan sillä direct x5 voi pelata  >:( Mutta isän luona on vista se on erittäin hyvä mut se ei liiku kovin sujuvasti ku se menee ruutu kerrallaan tökkimällä >:(

Tags: