Kirjoittaja Aihe: Hunttiminen knightil  (Luettu 114708 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Korpad

Hunttiminen knightil
« : lauantai 01 Huhtikuu - 2006 - 23:05 »
Tänne voisi pistää knightejen hunt-paikkoja  :).
« Viimeksi muokattu: keskiviikko 20 Joulukuu - 2006 - 12:45 kirjoittanut Korpad »

Poissa Zaurum

• *
    • Pure Pwnage
Re: Hunttiminen knightil
« Vastaus #1 : lauantai 01 Huhtikuu - 2006 - 23:21 »
Onko premmyä? Jos on niin sitten scarabbeja ankrahmunissa tai cyccejä ja dwarfeja cyclopoliksessa. Jos ei ole premmyä niin sitten dwarf soldiereita kazordoonissa tai cyclooppeja/minoja PoH:ssa  :P Sitten kun on 80/80 skillit ja lvl 50+ saa rahaa hankittua helposti tekemällä lootbageja kazordoonissa dwarf guardeilla. Isommalla levelillä (70+) paras expaus paikka lienee orc fortress. Myös Edronin orc cave on hyvä paikka :)

Poissa Haize

• *
  • *
« Vastaus #2 : lauantai 01 Huhtikuu - 2006 - 23:22 »
No tuota esimerkiksi mount sternumin cycit o hyvä paikka tollaselle knightille.
jos o premi, nii ankrahmunin tombit on kans loistava paikka kuluttaa runeja ja aikaa.

PoHissa kait voisi myöskin hunttia kunhan vaan muistaa olla menemättä sellaisiin paikkoihin missä voisi tulla suuri ja surmaava gs/drag.

Muistaakseni taisin nuo levelit viettää siellä mt.strernumin cyceis tjsp.

-Haize

edit. typomaster strikes again
« Viimeksi muokattu: lauantai 01 Huhtikuu - 2006 - 23:24 kirjoittanut Haize »

Korpad

ahuaha
« Vastaus #3 : sunnuntai 02 Huhtikuu - 2006 - 01:16 »
Toki toki
« Viimeksi muokattu: keskiviikko 20 Joulukuu - 2006 - 12:46 kirjoittanut Korpad »

Poissa Matt

• *
  • *
    • sipuvi
« Vastaus #4 : sunnuntai 02 Huhtikuu - 2006 - 11:51 »
Jos Korpad oot se Kor keneksia sua luulen, niin arvelisin että sun pitäis tietää jo miten hunttia Knightil :P
Moi.

Korpad

:P
« Vastaus #5 : sunnuntai 02 Huhtikuu - 2006 - 11:55 »
En ole Kor~
« Viimeksi muokattu: keskiviikko 20 Joulukuu - 2006 - 12:46 kirjoittanut Korpad »

Poissa Scorched

• *
« Vastaus #6 : sunnuntai 02 Huhtikuu - 2006 - 15:09 »
Kyllä ne arabit on aikas hyvää expaa että suosittelen..  8)
Let life take you by hand, not by throat.

Poissa Larre

• Magus Extraordinaire
  • Konkari
  • *
« Vastaus #7 : sunnuntai 02 Huhtikuu - 2006 - 17:24 »
Jos Korpad oot se Kor keneksia sua luulen, niin arvelisin että sun pitäis tietää jo miten hunttia Knightil :P

Ei muutes oo Kor'maril :p

se on iha käypä paikka se Tar tomb...jos meinaat tokalle kerrokselle, ni sit vaa hmmii mukaan. crypt shamblerit meinaa lyö kovaa :P
Larloch Doomspell - 91 MS Inferna (Retired)
Fzoul Chamberyl - 62 ED Obsidia (Active)

Poissa Haize

• *
  • *
« Vastaus #8 : maanantai 03 Huhtikuu - 2006 - 21:50 »

Mut joo.. se asia on ainaki fakta, että kannattaa skillit ainaki yli 85/85 treeniä..
Sitte ei pitäs olla ainakaa kovipaljo estoja hunttimestoissa..
kuha siis o suht hyvät eq..
Sit blokkimista varte(isompia mobei) kannattaa hommata hp:ta, eli leveliä(luonnollisesti).

Mut hullua treenausta vaa ja skillit ylös, nii pitäs sujua

-Haize

Korpad

xD
« Vastaus #9 : maanantai 03 Huhtikuu - 2006 - 22:42 »
No hope
« Viimeksi muokattu: keskiviikko 20 Joulukuu - 2006 - 12:47 kirjoittanut Korpad »

Jazzbunny

« Vastaus #10 : maanantai 03 Huhtikuu - 2006 - 23:45 »
Inferniassa asia on tietysti erikseen :) (ps nää hymiöt pitää laittaa kuntoon pikimiten, ihan perseestä!)
Mutta siis jos pelaa muualla niin eka treenaa skillit 60/xx tahkoo vähä leveliä, sitten 75-85/xx ja tahkoo lisää leveliä. Knightin kandee melkeen rookielta tultuaan tuhlata seuraavat päivät treenaillessa. Mitä enemmän treenaa alussa, niin sitä vähemmän joutuu jatkossa treenaamaan ;) tommonen 90/xx riittää jo helposti lvl 100 heppuun.

Expaaminen on sitten ihan makuasia, dwarf guardit on tunnetusti hyvää seuraa, sitä ennen drwarf soldierit. lvl 60 jälkeen ei vissii orc forttia parempaa olekkaan. Hyvä puoli knightillä on, että aina voi ottaa jonkun repullisen UH ja metsästää sillä kokopäivän jotain scrabeja. Skillit ovat vaan väline leveleiden hankkimiseen; ja afk treenaus on ainoa järkevä tapa niiden hankkimiseen. Tietty toisinaan on kiva treenailla kavereiden kanssa ja suunnitellla huntteja mutta rajansa kaikella  :-*

Korpad

:P
« Vastaus #11 : keskiviikko 05 Huhtikuu - 2006 - 19:39 »
 ;D Otin level 10 ja aloin treenaa, nyt treenattu pari päivää ja skillit 62/xx, otetaan 70 shieldingii ni sitte onki jo jotai 75 axessa, sitte aletaan hunttimaan

Kreivi

« Vastaus #12 : perjantai 07 Huhtikuu - 2006 - 17:23 »
no ite oon hunttinu yleensä thombeissa. sieltä saa ihan kiitettävästi massia ja muuta hauskaa. mutta kyllä scarabitki on ihan suositeltavia. :)

Poissa Haize

• *
  • *
« Vastaus #13 : perjantai 21 Huhtikuu - 2006 - 15:13 »
Uuu. Scarabit on kyllä kivoja. Juu. Mutta pitemmän päälle ne o melko pirun tylsiä tappaa.
Pitää olla melko hyvä asekki(paskoilla skilleillä kuten mulla) että ne kaatuis suht helposti ilman uh kulutusta.  Mutta joo. Onneksi niitä scarab koloja on tarpeeksi paljo.

-Haize

Poissa Larre

• Magus Extraordinaire
  • Konkari
  • *
Vs: Re: Hunttiminen knightil
« Vastaus #14 : lauantai 22 Huhtikuu - 2006 - 02:03 »
Uuu. Scarabit on kyllä kivoja. Juu. Mutta pitemmän päälle ne o melko pirun tylsiä tappaa.
Pitää olla melko hyvä asekki(paskoilla skilleillä kuten mulla) että ne kaatuis suht helposti ilman uh kulutusta.  Mutta joo. Onneksi niitä scarab koloja on tarpeeksi paljo.

-Haize

"Paskat" skillit nyt on vähän makuasia...75/75 skillit riittänee hyvin scarabeihin pitäen homman tuottoisana, tai vähintäänki +/- 0:illa pitävänä...Jos tavarana löytyy semmoset perus setit niinku c-set, vamp shield, crus helmet ja sitte paras mahdollinen melee ase ni onnistunee. Tietenki voi yrittää kahenkäden taktiikkaakin...kuulin kans yheltä ritari kaverilta että silver amuletit vähentävät entisestäänkin tuota uh kulutusta...mutta niitten hommaaminen on sitten asia erikseen. ;)

Onkos kukaan muuten kokeillut noita Tiquandan monstereita? Liskoja, Dworcceja ynnämuita semmosia..? Ois kiva tietää että onko niistä mihinkään, mut ei oo varaa kokeilla iha sen takii että jos sattuu menemään miinukselle...ku ei ketää mitään equu osta tässä kirotussa maailmassa =/
Larloch Doomspell - 91 MS Inferna (Retired)
Fzoul Chamberyl - 62 ED Obsidia (Active)

Jazzbunny

Vs: Hunttiminen knightil
« Vastaus #15 : lauantai 22 Huhtikuu - 2006 - 11:06 »
Dworcit on vissiin ainoita, jotka on tuottoisia. Liskot ja apinat on tosi syvältä molemmat :) Dworceille kandee ottaa sellanen dwarven ring messiin, muuten menee hermot niiden maagien kanssa.

Poissa Haize

• *
  • *
« Vastaus #16 : keskiviikko 26 Huhtikuu - 2006 - 20:25 »
Kiinnostais tietää joitain treeni paikkoja missä voisi suht rauhalliseen tahtiin treenailla skillejä knightiliinillä.  Jos jollain olisi jokin selkeä kartta MolS:iin, niin sekin kävisi  :sly:

-Haize

Low archer

« Vastaus #17 : tiistai 09 Toukokuu - 2006 - 17:04 »
mee hakkaa cycceja niin ku mä tein 80 levulle asti  :confused:

Myrora

« Vastaus #18 : tiistai 23 Toukokuu - 2006 - 09:45 »
Oasis tombbia o ihan mukava, about 30-40k exp tunnis ja loottiaki saa  ::)
Oon muuten hankkinu siel about päälle 10 tasoa  :P

Mirkokas

« Vastaus #19 : lauantai 27 Toukokuu - 2006 - 19:32 »
Myro, kerro mulle koska olet siellä 40k saanut tunnissa niin minä tulen samalla puhalluttamaan sut alkometrillä. Mutta juu, olipahan tämäkin tapa kirjoittaa ensimmäinen posti tänne, katsotaan jos tulee vielä lisää kun on töissä tylsää :>

Myrora

« Vastaus #20 : maanantai 29 Toukokuu - 2006 - 19:13 »
 :o Makrokas tuli tänne

Jups, millonkahan mun kanttis alkaa forttia veteleen (Skillz 80/80 Mag 6)

Mirkokas

« Vastaus #21 : maanantai 29 Toukokuu - 2006 - 19:19 »
Minä en menis forttiin ennen lvl 80+, mutta se on tietenkin sun oma päätökses, ja riippuu myös siitä miten sitä kiertelet jne.

Myrora

« Vastaus #22 : keskiviikko 31 Toukokuu - 2006 - 23:11 »
Öhöm, jos sais tähänkin vähän toista näkökantaa ku ollaan samalla serverillä  :Respekt:

Poissa Päivystäjä

• Kirjailija
  • *
« Vastaus #23 : torstai 20 Heinäkuu - 2006 - 14:13 »
Kyl ne liskotkin on tuottoisia jos on päälle lvl 60-70, itse oon ottanu siel pari levua ja tienasin samalla parot bp:t uhia. Nyt oon ite aika paljo miinuksella, ku loppu sota niin eipä oo sen jälkeen mulla hirveesi onnen kukko laulanu. :/
Mut kyllä täältä vielä noustaan.
Ex. Frisco-paaryna, ex. Justin Adyz, nowadays retired.
You may find me from strip cave Big Tits located in Tampere banging those filthy bishes.

Korpad

« Vastaus #24 : torstai 20 Heinäkuu - 2006 - 15:49 »
Kyl ne liskotkin on tuottoisia jos on päälle lvl 60-70, itse oon ottanu siel pari levua ja tienasin samalla parot bp:t uhia. Nyt oon ite aika paljo miinuksella, ku loppu sota niin eipä oo sen jälkeen mulla hirveesi onnen kukko laulanu. :/
Mut kyllä täältä vielä noustaan.

Nimi? level? maa? :o

Tags: