Kirjoittaja Aihe: Mysteeri Questeja?  (Luettu 26138 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Shinry

• Addiktio vaivaa
  • *
    • www.tibia.com
Mysteeri Questeja?
« : maanantai 12 Kesäkuu - 2006 - 21:43 »
Lisään pari kuvaa myöhemmin lisää ja olis mahtavaa saada infoo näistä mestoista... oon ite ettiny vaik kui helkutist parii mestaa miten päästä mut lopputulos aina ollu...   Mysteeri 6 - 0 Minä

//Shinry

[ylläpito on poistanut liitteen]
The shiny one.

Poissa Scorched

• *
Vs: Mysteeri Questeja?
« Vastaus #1 : maanantai 12 Kesäkuu - 2006 - 21:53 »
Jos en nyt vallan erehdy niin toi ovi kuuluu Explorer Society-questiin. Sieltä pitää hakee joku kirja siinä, jos oikein muistan.
Toihan on sen elf-spawnin lähellä, vai mitä?
Let life take you by hand, not by throat.

Korpad

« Vastaus #2 : tiistai 13 Kesäkuu - 2006 - 00:31 »
Light hax0r xlltz0r. En kyllä tiär mikä toi paikka o, mut näyttää jännältä x)

Poissa Shikamaruuh

• Satunnainen raapustelija
  • *
« Vastaus #3 : tiistai 13 Kesäkuu - 2006 - 14:20 »
Mulla tuli tämmöne vastaa kun olin seikkailemassa kazon lähellä olevassa mino paikassa ja ajattelin kysäistä että tietääkö kukaan mikä toi on...
Siis kävelin sinne ja yhtäkkiä tuli että "You lose 200 hitpoints." mutta luulen että se oli enemmän koska minulle jäi enää 10hp ja poison en ehtiny kahtoo että jos siellä puun sisässä olisi ollut jtn...
Jos tämä on joku vanha juttu niin pyydän anteeksi n00beuteni ^^'
http://img119.imageshack.us/my.php?image=wtf2ix.jpg

Poissa Zaurum

• *
    • Pure Pwnage
« Vastaus #4 : tiistai 13 Kesäkuu - 2006 - 14:23 »
Sieltä puusta saa avaimen jota tarvii paradox tower questissa :)

Tendotti

« Vastaus #5 : tiistai 13 Kesäkuu - 2006 - 17:13 »
Ei light hacki oo kielletty itekki aion käyttää :D

Poissa Larre

• Magus Extraordinaire
  • Konkari
  • *
« Vastaus #6 : tiistai 13 Kesäkuu - 2006 - 17:49 »
Ai ei oo kielletty? -huoh-

Kaikki ylimääränen tibicamin lisäks ihan turhaa mun mielestä..
Larloch Doomspell - 91 MS Inferna (Retired)
Fzoul Chamberyl - 62 ED Obsidia (Active)

Tendotti

« Vastaus #7 : tiistai 13 Kesäkuu - 2006 - 17:57 »
Voiks siit saada ees bännei :question:

Poissa Scorched

• *
« Vastaus #8 : tiistai 13 Kesäkuu - 2006 - 18:26 »
Tendotti.

1. Ootko tosissas?

jos vastaus on 'kyllä', siirry 2. kysymykseen, jos taas vastaus on 'en', mitään toimenpiteitä ei tarvita

2. Kuinka kauan oot pelannu Tibiaa kun tollasia kyselet?

Ja vastaus sun kysymykseen: Jos GM saa sut kiinni sen käytöstä -->  :bananadance:
Let life take you by hand, not by throat.

JohnnyBoy

« Vastaus #9 : tiistai 13 Kesäkuu - 2006 - 18:40 »
Ja taas Tendotti paljasti jotain itsestään..  :slap:

Poissa Matt

• *
  • *
    • sipuvi
« Vastaus #10 : tiistai 13 Kesäkuu - 2006 - 23:20 »
ei ees hitusen nolota? häpiä!
Moi.

Poissa Shinry

• Addiktio vaivaa
  • *
    • www.tibia.com
« Vastaus #11 : keskiviikko 14 Kesäkuu - 2006 - 12:54 »
Nii tohon light hackkiin poiketen, miten joku muu esim. GM voi huomata että sulla on light hack käytös? :o

Koska eihän muut pelaajat huomaa mitään eroa jos on lighthack ...

Topiciin liittyen: tiedätte varmaan spike sword questin lähellä triangle towerii? Oottekos huomannu vipuja/sekä tietty ne dragonit fire devil paikas :o  Mitää havaintoo siitä? 2 vipua jotka todennäkösesti toimii jotenki että pääsis niitten dragonien luo mut sit on taas mysteeri mesta DD:ssä (Desert dungeon) siel se yks bh spawn melko lähellä sitä kohtaa mistä sinne tullaan ni sielläpä näkyy banshee sekä teleport ja vipu ... toivottavasti nyt selitin tarpeeks monimutkasesti :)

Sit on toinenki mesta mitä oon ihmettelly jo pidemmän aikaa, ku toi fire devil mesta tuli n.7.5?7.4 versios?
Nii elikkä Shadowthorn (tunnettu myös elf citynä) siellä kun on ööps time ring quest maan alla ni sieltä löytyy kummalisempia magic wallei mitä oon ikin nähny :o ja myös Chest jonka näkee, itse questissa on arcanistei melkolailla ja pari ds:ää, elf scouttei kans

Jotenkas tämmösii mestoi esim. on tullu pitkään kateltuu ja ihmeteltyy et miten pääsis mut eipä oo mitään vielä pälkähtäny päähän vaik kaikee on kokeiltu :o

Muilla kokemust kyseisist paikoist? Ja sori ku en oo kirjaimellisesti JAKSANU pistää kuvii :(
The shiny one.

Korpad

« Vastaus #12 : torstai 15 Kesäkuu - 2006 - 01:02 »
GM ei nää että sulla on lighthack, mutta saat silti bannin jos se ilmestyy tyhjästä (eli teleporttaa sun tyä) ja tapat jotai creatures täysin pimeessä

Jazzbunny

« Vastaus #13 : torstai 15 Kesäkuu - 2006 - 08:59 »
Topiciin liittyen: tiedätte varmaan spike sword questin lähellä triangle towerii? Oottekos huomannu vipuja/sekä tietty ne dragonit fire devil paikas :o  Mitää havaintoo siitä? 2 vipua jotka todennäkösesti toimii jotenki että pääsis niitten dragonien luo mut sit on taas mysteeri mesta DD:ssä (Desert dungeon) siel se yks bh spawn melko lähellä sitä kohtaa mistä sinne tullaan ni sielläpä näkyy banshee sekä teleport ja vipu ... toivottavasti nyt selitin tarpeeks monimutkasesti :)
Joo tiedetään mesta. Siinä on sellaset kalteriovet edessä. Yleensä Knightmare on tehny sellaset kalterit mestoihin, jotka ei ole vielä valmiita. Esim Ankrahmunin tultua, se kaupungin pyramiidin alaosa oli tukittu tollasilla. Jne jne. Ideana on myös, että ei kerralla tee liikaa yhteen mestaan, vaikeuttaa questien tekoa, kun uusi mesta ei olekkaan valmis, ja sinne pääsee seikkailemaan vasta parin vuoden päästä, jolloin se on jo unohtunut monilta.

Ensimmäinen ovi joka oli "Sealed against unvanted visitors" löytyy Thaisista koilliseen sen kalastajan luota. Käsittääkseni kukaan ei ole päässyt siitä läpi vieläkään.

Lainaus
Sit on toinenki mesta mitä oon ihmettelly jo pidemmän aikaa, ku toi fire devil mesta tuli n.7.5?7.4 versios?
Nii elikkä Shadowthorn (tunnettu myös elf citynä) siellä kun on ööps time ring quest maan alla ni sieltä löytyy kummalisempia magic wallei mitä oon ikin nähny :o ja myös Chest jonka näkee, itse questissa on arcanistei melkolailla ja pari ds:ää, elf scouttei kans
Toi on kyl niin vanha kun jaksan muistaa. Mulf feikkas joskus, että sieltä sais silvermacen mutta muuta en muista. Ei hajua kuinka magic wallit saa alas.

GM ei nää että sulla on lighthack, mutta saat silti bannin jos se ilmestyy tyhjästä (eli teleporttaa sun tyä) ja tapat jotai creatures täysin pimeessä
Tuskin se siitä laittaa bannia, battlescreenistä voi tappaa monstereita vaikkei niitä muuten näkis. Jos manat on loppu, eikä muutakaan valonlähdettä enää ole, niin pitäiskö päälle käynyttä dwarf guardia tappaa vai ei? Väitän, että se kandee tappaa pikimiten.

Korpad

« Vastaus #14 : torstai 15 Kesäkuu - 2006 - 12:02 »
Tuskin se siitä laittaa bannia, battlescreenistä voi tappaa monstereita vaikkei niitä muuten näkis. Jos manat on loppu, eikä muutakaan valonlähdettä enää ole, niin pitäiskö päälle käynyttä dwarf guardia tappaa vai ei? Väitän, että se kandee tappaa pikimiten.
[/quote]

Mut mite sit sakki o saanu lighthackista banaania? O,o

Jazzbunny

« Vastaus #15 : torstai 15 Kesäkuu - 2006 - 13:31 »
Ei hajua, emmä esim missää cyclopoliksessa käytä mitää valoa, klikkaa vaan kartalta, minne on menossa ja tappaa kaikki monsterit battle screenistä. Sit jos saa jonkun lampun orc zerkkeriltä, voi pitää sitä päällä kunnes se palaa loppuun.

Poissa Kejmoz

• Satunnainen raapustelija
  • *
« Vastaus #16 : lauantai 17 Kesäkuu - 2006 - 00:14 »
Korpadille, siis GMhän tulee sua kuulustelemaan jos niinku luulee että käytät jotain häxejä. Ja jos esim. sanot GMlle jotain sun haxiis liittyvää tai jotain en osaa selittää niin tulee nopeesti banaania.

Poissa Shinry

• Addiktio vaivaa
  • *
    • www.tibia.com
« Vastaus #17 : keskiviikko 28 Kesäkuu - 2006 - 20:08 »
Joo tiedetään mesta. Siinä on sellaset kalteriovet edessä. Yleensä Knightmare on tehny sellaset kalterit mestoihin, jotka ei ole vielä valmiita. Esim Ankrahmunin tultua, se kaupungin pyramiidin alaosa oli tukittu tollasilla. Jne jne. Ideana on myös, että ei kerralla tee liikaa yhteen mestaan, vaikeuttaa questien tekoa, kun uusi mesta ei olekkaan valmis, ja sinne pääsee seikkailemaan vasta parin vuoden päästä, jolloin se on jo unohtunut monilta.

Ensimmäinen ovi joka oli "Sealed against unvanted visitors" löytyy Thaisista koilliseen sen kalastajan luota. Käsittääkseni kukaan ei ole päässyt siitä läpi vieläkään.

Kiitti, etenki tosta kalteriovi tiedosta :) Joo ja oon itsekkin käyny siellä kalastaja talol, kyl melko paljon niit löytyy tommosii mieltä painavia paikkoja.
The shiny one.

Poissa Janne

• Addiktio vaivaa
  • *
« Vastaus #18 : sunnuntai 09 Heinäkuu - 2006 - 03:07 »

Tämä on totta, Gamemaster ei nää jos sinulla itselläsi on valoa enemmän mitä torch / lightwand antaa, koska lighthackilla modifoidaan tibia clientin memorya, josta voi esim muokata hex editorilla, että onko täysi valo,torch valo, jne. Tai onko multiclient vai ei. Runemakerit on sitten tehty proxyn avulla joka auttaa, että hiiri ei liiku kun esim botti tekee runen, mutta en tietenkään suosittele käyttämään tibiassa "Cheatteja/Koodeja" koska yleensä nämä johtaa "hakkeroiduksi tai porttikieltoon tibiassa" Ellet sitten itse valmista ohjelmaa, niin on mahdotonta tulla hakkeroiduksi oman ohjelmasi kautta.

GM ei voi heti bannata jos hunttaat pimeässä, koska olen myös itsekkin tehnyt näin useita kertoja, kun ei ole ollut aikaa hakea torcheja. GM on kerran tullu vierelle ja kysellyt mitä teen/cavebottaanko. Sanoin vain, että reenaan niin se sitten puhu jotain omiansa siinä ja lähti veks. GM tarvitsee eka todisteita, että voi antaa porttarii "5 min hunttiminen" ilman valoa, ei esimerkiksi riitä pakolla todisteeksi.

Poissa munkki-4-ever

• Wanha kirjailijamestari
  • *
  • strong
« Vastaus #19 : sunnuntai 17 Syyskuu - 2006 - 20:24 »
20:22 You see a dwarven helmet (Arm:6).
Mikäs tämä on? luminerassa oon nähny tän yhen vaa ainaki  :ohmy: mitenkäs tällasen sais? jos mitään tietoo kellään? (ei tarkotuksena hommata, mielenkiinnosta vaan)
Tommi:

ostin äskön premmy _D

ja juon kiljua täs

Poissa OfftheWalls

• Vakituinen raapustelija
  • *
  • yahh bitch yahh!
« Vastaus #20 : sunnuntai 17 Syyskuu - 2006 - 21:05 »
20:22 You see a dwarven helmet (Arm:6).
Mikäs tämä on? luminerassa oon nähny tän yhen vaa ainaki  :ohmy: mitenkäs tällasen sais? jos mitään tietoo kellään? (ei tarkotuksena hommata, mielenkiinnosta vaan)

Horned fox droppii tota helmua , rare.
off.

Poissa munkki-4-ever

• Wanha kirjailijamestari
  • *
  • strong
« Vastaus #21 : maanantai 18 Syyskuu - 2006 - 15:53 »
ok..  :)
Tommi:

ostin äskön premmy _D

ja juon kiljua täs

Poissa Matt

• *
  • *
    • sipuvi
« Vastaus #22 : maanantai 18 Syyskuu - 2006 - 22:33 »
jep toi DD on aika mysteeri, koitin itekki ettii kaikee, seikkailin siel dungeonis ja luin kirjoja, juttelin npc muttei mitään jännää oo vielä löytyny
Moi.

JohnnyBoy

« Vastaus #23 : maanantai 25 Syyskuu - 2006 - 22:17 »
Osaiskos joku kertoa tästä paikasta tarkemmin?  :o

Jazzbunny

« Vastaus #24 : tiistai 26 Syyskuu - 2006 - 08:41 »
Vocation room. Toi liittyy desert questiin (normaalistihan jengi painaa suoraan sinne loppuun, mistä saa quest itemit). Jos sen suorittaa kokonaan, niin tosta kun menee läpi niin jokainen vocation joutuu omaan sellaseen huoneeseen, missä on pari jotain monsteria. Knightillä oli pari orc berzerkeriä ja druidilla jotain karhuja.
Sodassa toi on ihan toimiva pakomesta, esim druidi kun juoksee tosta läpi, niin sitä voi seurata vaan druidit jne ...

Tags: